Ik ben bezig met het maken van een pagina bestaande uit 3 divs naast elkaar. De buitenste twee divs hebben een vaste breedte, de middelste wil ik het gat laten opvullen.
Ik heb al een heel aantal dingen geprobeerd en veel voorbeelden op internet doorgekeken, maar dit heeft nog niet tot een oplossing mogen leiden.
Wat ik wel vaker tegenkwam en ook al geprobeerd heb, is om de content-div een position:fixed of :absolute te geven, met een margin-left van 246px en right van 25px, maar met een width van 100% of width:auto, lijkt dat nog niks op te lossen.
Kan iemand mij misschien wat meer in de goede richting sturen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| div.menu { height : 100%; width : 246px; float : left; position : relative; } div.sidebar { height : 100%; width : 25px; float : left; position : relative; } div.content { height : 100%; width : ?; float : left; position : relative; } <div class="menu"></div> <div class="content"></div> <div class="sidebar"></div> |
Ik heb al een heel aantal dingen geprobeerd en veel voorbeelden op internet doorgekeken, maar dit heeft nog niet tot een oplossing mogen leiden.
Wat ik wel vaker tegenkwam en ook al geprobeerd heb, is om de content-div een position:fixed of :absolute te geven, met een margin-left van 246px en right van 25px, maar met een width van 100% of width:auto, lijkt dat nog niks op te lossen.
Kan iemand mij misschien wat meer in de goede richting sturen?