[PHP?] Node tree grafiek visualisatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• LocoShady
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 20:37
Hoi, :)

Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek, hiervoor wil ik graag grafieken maken en na lang zoeken heb ik eindelijk de grafieken gevonden die ik hiervoor wil gebruiken.

Het gaat om de volgende type grafiek:
Afbeeldingslocatie: http://drunkmenworkhere.org/bintree/yahoo_small.png
zie ook http://drunkmenworkhere.org/

Weet iemand welke class dit is, of waar dit mee gedaan is?
mr. Google levert niks op tot dusver en heb voorlopig nog geen reactie gehad van de beste heren.

P.S. Hoop trouwens dat het topique hier goed zit, anders graag verplaatsen

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het eerst wat in mij opkomt is boomstructuur/boomgrafiek.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik betwijfel of je goed zit. Ben je gewoon opzoek naar een kant en klaar stuk werkend code? Zo ja, dan zit je hier verkeerd. Echter verplaatsen heeft dan geen nut want je zit dan op het verkeerde forum ;) Zie Het algemeen beleid - Quickstart en PRG Beleid - Scriptrequests

Wil je het zelf gaan maken en ben je opzoek naar welke techniek er is gebruikt? Zo ja, wat heb je zelf al gevonden? Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat lukte daar niet mee?

[ Voor 15% gewijzigd door Creepy op 11-02-2010 16:35 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien is het een grafische representatie van een website, met alle niveaus van dien, weergegeven op een mooie manier zodat het lijkt op een boom. Bij elk niveau wordt er een relatief korter takje getekend, die ook nog eens een bepaalde hoek maakt met de vorige tak.

Dit lijkt mij echter geen PHP werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graphviz is vast in staat om zoiets te kunnen maken, kan je natuurlijk gewoon uitvoeren vanuit php. Op Wikipedia/Google staan vast wel meer (opensource) libraries/programma's waarmee je zoiets kan maken.