parties en verplaatsen van bestanden hierop

Pagina: 1
Acties:

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

Topicstarter
Ff iets wat ik me afvroeg, ik heb een 20gig Quantum HDD, verdeeld in 2 parties van 10Gb, een C en een D, als ik nu een bestand verplaats op C zelf is dat gelijk gebeurd, maar verplaats ik iets naar de D partie, wat dus ook gewoon de zelfde schijf is, is ie met grote bestanden net zo lang bezig als dat ik het naar bijv. m'n E schijf (wel een aparte HDD) verplaats. Weet windows niet dat dit eigenlijk dezelfde schijf is, en is hier nix aan te doen.

Kan zijn dat dit een hele stomme vraag is hoor, maar dit is me gewoon vrij onduidelijk.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 00:28
nee is niet raar, tis voor windows een compleet andere hdd, dus ff je FAT bijwerken gaan nu niet op, want de data moet naar een andere fat op die andere partietie.. vandaar.. dat het ook voor zinloos een andere schijf is, beetje raar neergezet, maar goed..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Grote bestanden zullen per definitie wat meer tijd in beslag nemen maar als je echt veel verschil merkt ... is er volgens mij toch iets mis (wellicht is je d: partitie vreselijk gefragmenteerd) verder van de ene naar de andere schijf hangt af of je over schijven praat van het zelfde type en met (vrijwel) dezelfde specificaties.

Verwijderd

psygho heeft gelijk