Kabel aansluiting in de meterkast??!

Pagina: 1
Acties:

• DDreameRR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-02 20:19
Dit staat ergens bij voorwaarden van sonera cabel abonnement:
"Indien je kabelaansluiting zich in de meterkast bevindt, dan zal er een andere splitter moeten worden geïnstalleerd. De kosten hiervoor bedragen éénmalig Fl. 112,-. Tenzij je reeds in het bezit bent van Mr. Zap, in dit geval is de splitter al geplaatst. Wanneer je kabelaansluiting zich in de woonkamer bevindt hoeft er geen andere splitter te worden geplaatst en zijn er dus geen extra kosten aan verbonden."

Nu vraag ik me af of fl 112 niet een beetje te veel is voor een splittertje. :? En de kabel aansluiting? Bedoelen ze hiermee dus dat kastje waar je je tv op aansluit of moet het een speciale aansluiting zijn?

• DDreameRR
Ik lees net in een ander post dat een splitter 10 piek kost! Wat is er zo bijzonder dan aan die splitter van sonera?

Verwijderd

Slownera lult wel vaker uit haar nek. Bij mij wist ik niet eens waar de kabel het huis in kwam, dat heb ik die kerel van het kabel bedrijf uit laten zoeken. Dat word namelijk niet gedaan door mensen van slownera zelf. Volgens mij is het alleen belangerijk dat die splitter aan het begin van de kabel zit.

• DDreameRR
jah ... ik kan hiero ook chello nemen maar die zijn nog erger schijnt ... In haarlem dan