Mijn de fan op me processor maakt de laatste tijd nogal een raar geluid,het lijkt alsof ie de hele tijd aan en uit gaat. Als ik met Everest bij sensors kijk dan zie ik dit:
Kunnen jullie hier wat mee?

Kunnen jullie hier wat mee?
[ Voor 60% gewijzigd door Dark op 11-02-2010 17:04 ]
Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!
We do what we must because we can.
wat is het verschil, heb gewoon een i7-860 processor, en een antec 900 koeling, de processor is nog gewoon standaard, geen andere koeler opgezet.ResuCigam schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:59:
Als je CPU fan van 2164 naar 2170 toeren gaat is niet erg en zou ook niet hoorbaar mogen zijn, dat je GPU fan van 56% naar 0% springt lijkt me eerder het probleem... Ik zou dus eens goed naar de GPU fan kijken in plaats van naar de CPU fan.
ja die draait gewoon, maar als ik luister naar de koeler van me videokaart hoor ik hem wel elke keer stoppen en weer verder gaan, alsof ie probeert op te starten maar blijft hangen..ResuCigam schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:06:
Euhm duh, misschien kijken of je fan goed draait?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 17:15 ]
Dat is je probleem. Je fan hoort namelijk continu door te draaien niet te stoppen.Dan klopt het wel alsof het lijkt dat de pc opstart aangezien deze fan steeds start en stopt.Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:08:
[...]
ja die draait gewoon, maar als ik luister naar de koeler van me videokaart hoor ik hem wel elke keer stoppen en weer verder gaan, alsof ie probeert op te starten maar blijft hangen..
[ Voor 18% gewijzigd door Xenomorphh op 11-02-2010 17:38 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Inmiddels, start me pc nog wel op maar doet me muis,toetsenbord, en beeld het niet meer... wat moet ik nu doen?Xenomorphh schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:37:
[...]
Dat is je probleem. Je fan hoort namelijk continu door te draaien niet te stoppen.Dan klopt het wel alsof het lijkt dat de pc opstart aangezien deze fan steeds start en stopt.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
[ Voor 14% gewijzigd door HoD85 op 12-02-2010 12:18 ]
Oke heb het gevonden als ik hem op 100% zet, gaat ie draaien en geluid maken als een malle maar blijft ie wel gewoon de hele tijd ononderbroken werken.HoD85 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:18:
Kijk eens in je CCC of de fan van je 4890 op Auto staat. Als dat zo is, zet hem even op 100%. Als hij dan ononderbroken werkt is er misschien een probleem met de temperatuurdetectie van je kaart.. Maar ik vermoed dat de fan zelf het aan het opgeven is. In dat geval lijkt me het beste voor jou om de winkel te contacteren voor vervanging.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2010 15:14 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq