Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een Anysee tuner aan te schaffen voor mijn win7 mediacenter, en dan wel de S2 (satelliet) variant.

Nu lees ik dat Anysee het USALS protocol ondersteunt, want volgens mij voor aansturing van de motor van mijn draaibare satelliet geschikt is. (ben ook weer geen expert... maar heb wel een draaibare satelliet;))

Maar ik vraag me af: Hoe werkt dat /configureer ik dat onder Windows Mediacenter? Volgens mij ondersteunt Mediacenter dit niet bij uitvoeren van een initiele scan.

Gaat dit dus uberhaupt werken, of alleen met de bijgeleverde viewer van anysee (is geen optie)

Iemand ervaring hiermee?

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 12:30
Helaas, voor zover ik weet en kan vinden heeft MCE geen USALS support en werkt zelfs niet met diseq 1.2, voor meer mensen die naar oplossingen zoeken met dit probleem, kan je even kijken op http://thegreenbutton.com, op dit MCE forum staat heel veel informatie over MCE en hardware...

Hier een thread over MCE en Diseq 1.2, maar MCE heeft blijkbaar helemaal geen support voor motor bewegingen: http://thegreenbutton.com/forums/p/78942/391044.aspx

Ik zou de gok niet nemen, Media Portal heeft overigens wel die ondersteuning. Media Portal alternatief voor Windows Media Center (Deel 3)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Okkie5, de reacties zo te lezen op het greenbuttonforum gaat dit inderdaad niet lukken... :'(

Ga de gok dan ook niet nemen, investeer ik liever in een extra lnb voor m'n vaste sat setup om een satelliet extra te ontvangen.

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 12:30
Lijkt me verstandig, dan zit je ook niet met de vage problemen die losse/inbouw PC tuners bijna altijd met zich meebrengen...
Even uit pure nieuwsgierigheid, motor en extra lnb?

[ Voor 11% gewijzigd door Okki5 op 11-02-2010 22:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Okki5 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:11:
Even uit pure nieuwsgierigheid, motor en extra lnb?
ha nee, geen extra lnb voor m'n gemotoriseerde schotel... ik heb nog een tweede fixed schotel ernaast waar nu 2 lnb's fixed in zitten. - dat gaan er dus 3 worden(als ik 't passend krijg). die draaibare schotel wordt nu via en standaard ontvanger aangestuurd en is meer voor de fun om wat meer satellieten te ontvangen :)