Als je aangeeft welk argument onzin is, dan wil ik hem graag nog een keer duidelijker toelichten.
Het is een OPTIE, ga jij je maar lekker wezenloos scrollen en klikken om aan het einde van de pagina te komen.
Ik denk dat je mijn posts niet goed hebt gelezen of begrepen. Ik gebruik o.a. de [Home] en [End] toetsen, dat scheelt een hoop scrollen en klikken

Er is toch een regel hier die zegt "als je niets hebt bij te dragen, post dan niet"?
Nee nee nee, het is in een dictatuur dat andere meningen niet worden geduld. Gelukkig mag ik hier ook gewoon een mening hebben, ook als die anders is dan die van Hero Of Time. Ik ben van mening dat ik ook wel degelijk iets bij te dragen heb, vandaar dat ik hier post.
Het gaat niet om het punt dat je toetsen als home en end hebt, het gaat om een bepaalde functie die tevens een visueel aspect meebrengt. Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen?
Nogmaals, nee, het is zelfs erg eenvoudig. Alleen denk jij dat je een feature nodig hebt, ik denk dat die feature niet nodig is en dat jij moet leren handiger te werk te gaan. Maar daar wringt de schoen hè? Als jij iets moet veranderen dan kan dat niet, de developers moeten het maar voor jou veranderen...
Heb je nooit een keer de laatste post willen lezen voordat je reageert? Heel goed mogelijk dat er net iemand wat post waar je ook nog op wilt reageren, kan je dan in één oogopslag zien zonder helemaal naar beneden te moeten scrollen en weer naar boven om te antwoorden. Je wilt zo weinig mogelijk je handen bewegen, en met omgekeerd chronologische volgorde hoef je alleen maar een klein stukje te scrollen om een goed beeld te hebben waarna je in 1 stuk door kan typen. Geen home, end of muis nodig. Nu nog wel.
Ja gut, ik heb nergens last van en denk dat dit weer zo'n onnodige feature is. Ik vind dat je zélf gewoon efficiënt moet leren werken met de input devices die je aan je computer hangt.