Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:33:
Ik werd net gebeld door Yorcom, blijkbaar hebben ze dit topic gelezen. Ik heb de situatie uitgelegd (als hieronder staat beschreven) en dit begrepen ze ook wel maar er worden geen garanties gemaakt voor veranderingen in de toekomst. In elk geval, ik ga geen producten meer kopen bij Yorcom en ik had beter de recensies over Yorcom op Tweakers moeten lezen. Er zijn genoeg concurrende bedrijven die dezelfde producten aanbieden voor een lagere of gelijkwaardige prijs met wel uitsluitend goede reviews over aftersales.
Voor Yorcom dan even, dit is wat ik ga schrijven over after sales:
[...]
Beste Jos,
We vinden het erg vervelend dat u nog steeds geen goed gevoel heeft bij de afwikkeling.
Wij hebben voor u de best mogelijke oplossing beschikbaar gesteld, en dit was ook de oplossing waar u om vroeg.
Wij vroegen om de doos omdat wij deze zelf natuurlijk niet kunnen produceren.
Daarbij is het natuurlijk raar om de laptop aan een nieuwe eigenaar te verkopen in een plastic zakje.
Daarbij heeft u per telefoon aangegeven dat het een probleem was omdat de doos "enorm beschadigd" was en in al bij het vuil lag.
Na een klein onderzoekje op internet bleek echter dat u gepost had dat u de doos bewaard had.
Ik quote : "Yorcom says they can't give my money back if I DONT PROVIDE THE ORIGINAL BOX. I'm pissed.
Luckily I saved the thing, but shipping is 10 eu.".
U had dus eigenlijk direct de doos mee kunnen sturen, en dan had u niet nogmaals verzendkosten hoeven maken.
Daarnaast krijgt u van ons ook nog de kosten van de 1e verzending(de laptop) terug.
Hier doen wij niet moeilijk over omdat wij dit voor u ook een vervelende situatie vinden.
Als een laptop na 2 uur na aankomst defect raakt verwachten wij dat het product nog compleet is.
Het is natuurlijk een ander verhaal als de laptop al ouder was geweest. Maar dan komt de laptop ook niet in aanmerking voor creditering maar gaan wij een laptop opsturen voor reparatie.
Wij zien op dit moment ook meerdere negatieve reacties van u op internet verschijnen waar in ook dingen staan die niet op de waarheid zijn berust.
Wij zijn van mening dat de vraag naar de doos en de afhandeling meer dan correct is.
Mocht u nog vragen hebben of hier op willen reageren dan kan dat uiteraard door telefonisch contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Yorcom Computers