• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik zit eraan te denken om deze te gaan kopen:

http://www.pixmania.nl/nl...re=tweakers&CodePromo=oui

Ik heb led full hd tv met aansluitingen hdmi , headset, scart, vga , digital coaxial..
Nu wil ik xbox op hdmi doen en dvd speler op scart , hoe krijg ik sound van xbox over surround?
Toch als ik deze sony op tv stand zet en dan xbox aanzet op hdmi krijg ik toch geluid over de boxen?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Geen idee, ik weet alleen hoe je ICtjes samen kan solderen tot een werkend iets :P EL is er ruwweg voor de projectjes waar je een soldeerbout bij nodig hebt, en dat lijkt hier niet echt het geval te zijn.

Ik schop je topic naar AUD toe, dat komt in ieder geval dichter in de buurt.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
het moet toch lukken als ik dvd speler op tv modus zet want dan springt hij aan maar terug naar het beeld waarop tv staat , hebben wij beneden hier ook bij dvd speler van 10 jaar oud! Als ik mijn tv dan op hdmi zet moet het toch werken lijkt me?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
En wat is het probleem nu alweer :?
Heb je al eens in de andere topics gekeken ivm surround aan te sluiten?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik verwijs idd even naar de search:
zoeken in AUD naar xbox

[ Voor 77% gewijzigd door teacher op 11-02-2010 12:13 ]

Wise enough to play the fool

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:07
Ik verwijs even naar het AUD beleid. En naast het beleid in dit forum geldt een dergelijk beleid voor heel GoT: De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid.

Daar is namelijk te lezen dat we wat meer inzet verwachten voordat je hier maar een vraag neer zet. Inzet in dit geval zou zijn de (online) manual lezen en daar uit halen wat de mogelijkheden zijn qua aansluiten. Mocht je er dan nog niet uitkomen kan je altijd een nieuw topic openen, maar dit is wel heel erg basic. En zoals mijn collega reeds gezegd heeft zijn dit soort vragen in het verleden al vele malen beantwoord.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.