[Excel] Macro's verdwijnen steeds na opnieuw opstarten *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik zit hier op stage en ik heb hier een gebruiker die heeft een macro in excel, maar als hij zijn computer opnieuw opstart of hij als hij uitlogt dan is die macro verdwenen.

Hij maakt gebruik van Office XP op Windows XP SP2.

Ik heb al even gegoogled, maar niet veel succes.

Heeft iemand hier een oplossing voor??

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
En wáár staat die macro dan?

Als je bepaalde macro's vaker gebruikt, kan je ervoor kiezen deze in een (leeg) excel-document opte slaan, maar dan als .xla (invoegtoepassing).
Je kan deze .xla-file als invoegtoepassing in je Excel aanvinken.

Houdoe

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
OFF XP en WinXP SP2? Update alsjeblieft, er is al 2 jaar een SP3 :X

Of zit je in een grotere organsiatie waar je niets kunt instellen? Dan nog is imho XPSP2 zot, maar nevermind. Dan is het misschien een standaardprofiel/rechtenkwestie/oid. Maar leg dus even meer uit over de situatie. Ook voor wat betreft de rest zal je inderdaad een stuk duidelijker moeten zijn over wat/waar. Het is te onduidelijk wat je nu bedoelt.

Het lijkt me verstandig als je nog even (naar een aantal topics kijkt en/of) Het algemeen beleid #topicplaatsen doorneemt om te zien wat je wilt opnemen in een topic(start) om te zorgen dat men goed met je mee kunt denken. Dan pas ik ondertussen de topictitel nog wat aan ('Excel macro probleem' zegt niet zo veel en levert dus niet perse de juiste mensen op die komen kijken/meedenken).

Welkom op GoT trouwens! :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)