Je leek er wat van te snappen, dat is meer dan de rest. Ik was te druk bezig met mijn hele post in klikbare vandale links te maken, zodat hij mij misschien kon snappen (ik neem aan dat incorrect taalgebruik wederzijds is, en dat hij mijn post net zo zeer snapt als dat ik de zijne doe), maar gaf het naar de 1e alinea op.
Ik heb in ieder geval geen pm gehad van hem.
Hoewel dit hele topic ontspoort is, is het in goede ICT dienstverlening van belang dat je een onderliggend probleem kan identificeren. Een gebruiker die bijvoorbeeld steeds klaagt over scandisk en corrupte bestanden, kan bijvoorbeeld afsluiten door de stekker er uit te trekken, en dit als goed gedrag beschouwen. Het is dan gedeeltelijk de taak van een professional/dienstverlener om de gebruiker enigszins op het goede gedrag te werken, ondanks dat de gebruiker dit in de handleiding had kunnen lezen (ik denk dat de roodnamen daarom allemaal kant-en-klaar posts met links naar faqs hebben die beleefd zijn!).
In dit geval is het wel bijzonder, ik heb nog nooit zul slecht Nederlands gekoppeld gezien aan slechte netiquette. Zo'n iemand heeft hulp nodig, en hoewel er slechts weinig taalkundigen hier rond lopen, denk ik dat er toch genoeg hoog-opgeleiden zijn die ook Nederlands hebben moeten volgen, om deze beste man op taalcursussen te wijzen, of op hulpmiddelen om om obstakels heen te komen. Er zijn zat dyslectische mensen die 100% functioneel zijn in taken waar woordblindheid een obstakel zou kunnen zijn, zoals in de juridische sector. Er zijn mensen die 100% productief zijn in deze maatschappij zonder dat ze zelfs kunnen schrijven door wat voor motorische storing dan ook! Je moet echter maar weten wat je kunt doen.
[
Voor 18% gewijzigd door
Umbrah op 11-02-2010 00:53
]