Toon posts:

Flipz

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

Verwijderd

Topicstarter
ffe een topicje over Flipz.

Flipz is en site waar je exclusief goedkope producten kan kopen door er op te bieden. Elke bieding kost je ongeveer 0.50 euro en diegene die het laatst geboden heeft kan het product kopen voor een zeer lage prijs. Soms heb je zo een Iphone voor slechts 5euro + verzendingskosten.

Flipz is enkel actief in België, wat het verschil maakt met BidRivals, en geeft zo een grotere kans om koopjes te doen.

Zijn er mensen met ervaring die hier iets over kwijt willen?
Wie heeft wat voor hoeveel kunnen kopen met hoeveel biedingen??
Laat maar weten

Voor de geïnteresseerden kan je je hier registreren:
*knip* referral spam :r

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 10-02-2010 23:18 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is niet netjes om een eigen referal neer te spammen, want nu heb je je eigen usernaam aan de link geplakt. Als je het echt onafhankelijk wilt bespreken, zet dan alleen de link flipz.be neer zonder je eigen naam :) .

Verder is dit gewoon typisch zo'n wat misbruiksite voor hebzuchtigen. Veel verliezers, misschien een winnaar. Zelf zou ik hier nooit aan mee doen, dan kan je nog beter staatsloten kopen, weet je tenminste dat het proces notarieel gecontroleerd wordt.

[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 10-02-2010 23:16 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Referral spam :r

Verder zijn dit soort sites al genoeg besproken rondom goudkoortsveiling bijvoorbeeld. Ik zie dan ook niet in wat de discussiewaarde van een topic over deze specifieke shop nog zou hebben.

Op slot dus.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.