Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:31
Ik gebruik Mail for exchange om mijn Google Calendar te syncen met mijn Nokia E71. Echter heb ik in mijn Google Calendar verschillende Calendars (van een ander mailaccount) ingeladen. Echter pakt hij deze niet mee in het synchroniseren naar mijn Nokia E71.

Ik heb dus 1 Calendar account met hier meerdere Calendars (1 van het zelfde mailaccount, en een aantal van n ander mailaccount, dit zijn dus verschillende kleurtjes in Google Calendar). Hoe krijg ik deze allemaal in mijn Nokia E71 gesyncd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmzeeman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:17
Niet met de exchange koppeling, daar wordt maar één agenda ondersteunt. Als je bereid bent te betalen zou je wel gebruik kunnen maken van een tussen dienst als goosync. Voor windows mobile zijn er ook enkele tooltjes beschikbaar die (beperkt) gratis te gebruiken zijn, ik weet niet hoe dat voor symbian zit maar je zou er is op kunnen zoeken.
Overigens is het voor de IPhone wel mogelijk om via de exchangekoppeling meerdere agendas te syncen dus misschien dat dit in de toekomst ook bij de andere telefoons mogelijk wordt. Er zijn mensen die met hun browser met naar de iphone aangepaste user-agent string de instellingen hiervoor maken op de google website maar hier van zijn de resultaten zeer wisselendend (met als mogelijk gevolg dat al je agendas door elkaar gegooit worden).

[ Voor 37% gewijzigd door jmzeeman op 10-02-2010 21:06 ]