Ik las en zie dat je in GC en HK niet kan taggen toch lijkt me dit erg handig:
Als argument werd er even snel "gebrek aan relevantie" geopperd. Maar ik hoop dat er mee discussie mogelijk is hierover.
Natuurlijk is het nu net ingevoerd, dus moet ik niet meteen beginnen met zeuren. Maar is er de mogelijkheid om nu of over een tijdje gewoon een GC-tag-proeftijd te doen, dan zien we vanzelf of het nut heeft of niet.
(Nogmaals als dit in de beta test gedaan is en toen niet bleek te werken, dat weet ik niet natuurlijk
)
Ook zou je in GC iets over financien of gezondheid (voedsel en bodybuilding) kunnen taggen, dat zijn toch echt dingen die relevant aan elkaar gekoppeld kunnen worden.quote: roy-tMaar als ik nu een tag-topic wil met alle grappige dingen? (Moppen, gifs, jpegs etc..).
...snip...
Misschien dat in de beta test bleek dat dit niet goed ging natuurlijk, dat kan.
Als argument werd er even snel "gebrek aan relevantie" geopperd. Maar ik hoop dat er mee discussie mogelijk is hierover.
Natuurlijk is het nu net ingevoerd, dus moet ik niet meteen beginnen met zeuren. Maar is er de mogelijkheid om nu of over een tijdje gewoon een GC-tag-proeftijd te doen, dan zien we vanzelf of het nut heeft of niet.
(Nogmaals als dit in de beta test gedaan is en toen niet bleek te werken, dat weet ik niet natuurlijk