PNG webicons

Pagina: 1
Acties:

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Topicstarter
Ik heb een opmerking: JPEG en GIF worden wel geaccepteerd en PNG niet :(
Dat is jammer voor mensen zoals ik met een random GOT-icon.
Ik HAD altijd .gif maar dat is (C) en werkt nu niet meer.
PNG wordt niet geaccepteerd door dit forum (zonder message is je icon ineens weg :(), en JPEG wordt niet ondersteund op de server waar mijn icon staat.
Zou het mogelijk zijn om PNG wel te laten werken, dan kan ik mijn icon weer laten zien *D

En oohja, als we het dan toch over topix hebben, ik heb het al eens eerder gezegd:
Zou het 'edit post' zo gemaakt kunnen worden dat je een kleine spelfout weg kunt halen zonder dat ie meteen dat bericht van 'gewijzigd' geeft (zoals op t.net).
Dat is te maken met een kleine vergelijking tussen de oude en de nieuwe tekst en dat zit toch al in PHP gebouwd...

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:46

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
daar is een "omheenwerktruc" voor.. plak '?ext=.gif' erachter oid :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 07 maart 2001 16:04 schreef Silicon Error het volgende:
En oohja, als we het dan toch over topix hebben, ik heb het al eens eerder gezegd:
Zou het 'edit post' zo gemaakt kunnen worden dat je een kleine spelfout weg kunt halen zonder dat ie meteen dat bericht van 'gewijzigd' geeft (zoals op t.net).
Dat is te maken met een kleine vergelijking tussen de oude en de nieuwe tekst en dat zit toch al in PHP gebouwd...
Ik snap het nut niet echt :?:?:?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op donderdag 08 maart 2001 00:49 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Ik snap het nut niet echt :?:?:?
Staat mooier.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Topicstarter
Voor de 'ik snap het niet':

Als ik 1 letter wil veranderen (dt fout ofzo) dan komt er meteen 'reactie gewijzigd door...' te staan.
In PHP zit al een functie ingebouwd die tekst kan vergelijken.
Als ik dus 1 letter verander is de gelijkenis 99% (als het een beetje langere text is).
Met een 99% gelijkenis zou dat 'reactie gewijzigd door...' weggelaten moeten worden (er is toch niks gewijzigd, alleen een spelfout verbeterd).

Scheelt ook weer allemaal
edit:
Typo!
messages... die mensen voelen zich gewoon schuldig dat er 'reactie gewijzigd door...' onder komt te staan :)

Kees:
Vaag, dat had ik zekers wel geprobeerd maar dat werkte eerst niet :?
Zal wel aan mij liggen ofzo |:(

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 13:06
Moet je niet vergeten dat je het bericht maar 1 keer mag weizigen anders kan iemand gewoon het bericht tien keer veranderen.

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Ben ik tegen, een klein verschilletje bijv het invoegen van 'wel' in een zin zou dan misschien niet als edit aanggeven worden terwijl het de hele strekking van het verhaal kan veranderen.
Pagina: 1