Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-01 13:27
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn motorola milestone opgepikt en heb daar gelijk mijn oude simkaart met netwerk abbonement ingedaan. Ik kom alleen totaal niet op het mobiele netwerk. telefoon, sms en wifi werkt allemaal super, alleen het netwerk niet :? Ik snap er echt niks van.

Ik heb bij wireless & network settings volgens mij alles goed ingesteld.
Data roaming staat aan en dan zou hij het moeten doen toch? of zijn er nog andere settings verder weg gestopt.
Ik heb hiervoor een htc hero gehad maar daar had ik totaal geen problemen mee, dus aan mijn simkaart kan het iedergeval niet liggen.

boven in de notificatie bar verschijnen ook totaal geen netwerksymbolen van 3G of HSPDA. Alleen het symbool voor het gewone telefoon netwerk verschijnt en die heeft gewoon goede verbinding.

Heeft een van jullie misschien het zelfde probleem, of weten jullie mischien een oplossing?
zou super zijn.

alvast bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je je APN wel ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
nee heb ik niet ingesteld. is dat wel nodig dan?
als ik daar kijk staan er wel onwijs veel opties waarvan ik echt geen flauw idee heb wat het inhoud. moeten die allemaal worden ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:20
http://www.androidplanet....net-apn-carrier-settings/

Neem deze instellingen over voor de juiste provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarDor
geweldig, helemaal perfect :D het werkt als een zonnetje
bedankt voor jullie reacties _/-\o_, hoewel ik me nu wel een beetje lullig voel :P

hoewel ik het wel vreemd vind dat ik die instellingen bij mijn hero niet hoefde te doen.

[ Voor 24% gewijzigd door MarDor op 10-02-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. hoewel ik de APN settings heb ingevuld kan ik nogsteeds niet op internet. is er hier toevallig een reden voor? :'(
Pagina: 1