Ik heb hier de computer van m'n moeder. Bij sommige sites als ze een bestand probeert te uploaden, crashed Firefox. Er komt netjes een crash reporter in beeld om het naar Mozilla te sturen. Ik heb op details geklikt, geen nuttige informatie over de crash, alleen wat informatie over welke versie van Firefox, opstart tijd, installatie tijd, crash tijd, etc. Nu heb ik al door dat het bij bijv. Gmail gebeurt, dat gebruik maakt van een flash toepassing om bestanden te uploaden, ook gebeurt het bij een andere site die met flash werkt en (most likely) dus ook een HTML file input field dat gebruik maakt van een flash toepassing dat er voor zorgt dat het bestand wordt geupload. Ik ben compleet radeloos, nergens op internet is er íéts te vinden over dit of vergelijkbare problemen. Ik dacht misschien helpt het als ik van versie 3.5.7 naar 3.6 upgrade, nee, helpt niet. Als ik de nieuwste versie van flash player er op zet, nee helpt niet. Iemand enig idee wat hier speelt? De zelfde sites (Gmail) werken hier op de deze computer (Vista, FF 3.6) wel, en op een andere computer (XP, FF 3.6), alleen de computer van m'n moeder heeft het probleem (XP, FF 3.6). Alle drie de computers hebben de nieuwste flash player. Ik ben al dagen aan het zoeken wat het probleem kan zijn!
Pak eens de basic Gmail page. Heb je het daar dan ook?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hey, alleen ui 2 heeft het probleem, dus ui 1 en ui html doen het beide perfect omdat ze zonder flash werken.
Probeer eens een nieuw profiel aan te maken (binnen Firefox). De-installeer de Flashplugin en probeer 't opnieuw?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Flash 10.1 beta 2 al eens geïnstalleerd? Is hier weg te halen: http://labs.adobe.com/technologies/flashplayer10/
Dus je hebt een nieuw profiel aangemaakt en hoefde Flash niet opnieuw te installeren?GWTommy schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:22:
Beide al gedaan.
Ik heb alles van Firefox verwijderd, dus Firefox, maar ook alle profielen en dus daarmee alle extensies. Dus ik heb gewoon de hele map %APPDATA%\Mozilla\Firefox verwijderd. Wat kan ik nog meer doen?
Pagina: 1