There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Intentionally left blank
[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 10-02-2010 17:23 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[edit]
Voorbeeld:

Overigens wel nog even een "RT" voor de non-twitteraars:
RT @RobIII: Tags op GoT!Gaat hard! Even een moment van awesomeness voor onze T.Net devvers... *veer in billen propt*
[ Voor 50% gewijzigd door RobIII op 12-10-2012 00:27 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Oh, ik kan het wel?RobIII schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:04:
Ik kan de "C" tag niet koppelen (in dit topic).
[afbeelding]

De UI kan het nog niet.
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 10-02-2010 17:48 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Spuit 11, maar wel met haakjes goed
[ Voor 11% gewijzigd door pedorus op 10-02-2010 17:55 ]
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Over mij
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Over mij
wb de limiet op minimaal 2 tekens; een tag met maar 1 teken kijk je overheen, het klikt kut, en je blijft aanvragen krijgen omdat mensen een topic submitten terwijl er nog een enkele letter in het tag-veld staat
Intentionally left blank
crisp schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:03:
/ moet inderdaad toegevoegd worden aan de lijst geldige karakters.
Ik vind 't best hoorcrisp schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:03:
wb de limiet op minimaal 2 tekens; een tag met maar 1 teken kijk je overheen, het klikt kut, en je blijft aanvragen krijgen omdat mensen een topic submitten terwijl er nog een enkele letter in het tag-veld staat

"c" staat in dit geval toch niet "rechts van 'te koppelen'"? Dan boeit 't toch niet dat die letter in 't tag-veld staat? Dat 't kut klikt ben ik met je eens, maar is geen argument IMHO.
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 10-02-2010 22:12 ]
Over mij
Da's natuurlijk ook met bijvoorbeeld een JS confirm af te vangen, maar we wilden het eerst zo eens proberen...
[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 10-02-2010 22:30 ]
Intentionally left blank
crisp schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:30:
Da's natuurlijk ook met bijvoorbeeld een JS confirm af te vangen, maar we wilden het eerst zo eens proberen...

Nah.
Ik vind 't prima. Laten we het eerst maar eens een tijdje gebruiken voor we gaan schaven
Over mij
Waar is deze stelling op gebaseerd? Ik vind 'm nogal uit de lucht gegrepen namelijkcrisp schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:03:
en je blijft aanvragen krijgen omdat mensen een topic submitten terwijl er nog een enkele letter in het tag-veld staat
Maar woei @ "/", dan kan m'n "c++ cli" hernoemd worden naar "c++/cli"
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 10-02-2010 22:44 ]
Verwijderd
Dat is inmiddels gebeurd (zeef), maar: Oopsie. Crisp?.oisyn schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:42:
Maar woei @ "/", dan kan m'n "c++ cli" hernoemd worden naar "c++/cli"
In de tagcloud staat 'ie goed, maar de link loopt dus (om begrijpelijke redenen overigens) stuk.
[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 10-02-2010 23:17 ]
Over mij

Intentionally left blank
.edit: FF doet dat niet, maar dan krijg ik net zo goed een 404 dus de server wil zelf ook niet meewerken
[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 10-02-2010 23:23 ]
Volgens mij wordt deze dubbel geëncode, eerst XML of HTML codering en daarna de URL codering.
http://gathering.tweakers...opics/command+%26+conquer werkt wel
Intentionally left blank
[ Voor 89% gewijzigd door .oisyn op 11-02-2010 13:28 ]
Intentionally left blank
Dat hang van de toegestane tekens afcrisp schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:03:
zoveel 1-letterige tags zijn er imo niet echt te verzinnen
Over mij
Intentionally left blank
Not quite. Sorry.crisp schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 01:06:
De problemen met / en & zijn inmiddels (als het goed is) opgelost
http://gathering.tweakers...dtopics/tag/c%2B%2B%2Fcli als ik op de c++/cli tag klikNot Found
The requested URL /forum/list_taggedtopics/tag/c++/cli was not found on this server.
Het koppelen ervan lukt nu inderdaad wel.
[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 12-02-2010 02:22 ]
Over mij
Hmmz, eens kijken of die request dan ueberhaupt wel bij PHP aankomt...RobIII schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 02:21:
[...]
http://gathering.tweakers...dtopics/tag/c%2B%2B%2Fcli als ik op de c++/cli tag klik
edit: dit dus: http://httpd.apache.org/d....html#allowencodedslashes
hmmz, en somehow werkt het aanzetten van die optie in onze testomgeving wel, maar hier in productie niet
edit2: en nu wel \o/
[ Voor 23% gewijzigd door crisp op 12-02-2010 13:02 ]
Intentionally left blank