Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[ Voor 35% gewijzigd door Hahn op 10-02-2010 16:20 ]
The devil is in the details.
opvullen met reclame?Mute schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:19:
Als ik het even mag omdraaien: waarom staan die knoppen en het tekstvak eigenlijk zo naar rechts? Er zit nu links ervan een nogal loze ruimte.
edit:Hmm, dat is natuurlijk om 'm uit te lijnen met de rest van de forumposts. Maar misschien dat er iets nuttigs gedaan kan worden met die ruimte?
eventueel de info die erbij staat er naast zetten?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
screenshot
Klassieke layout, browser Chrome (plus).
Ow en in sommige fora wordt dit ook gewoon genegeerd, daar hoeft het van mij niet zo nodig
Stupid stupid me
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 16:30 ]
Ik zie toch echt jou als laatste poster?Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:25:
D'r zit ook een bug in, ik kreeg de melding terwijl ik zelf niet als laatste had gereageerd in een topic
screenshot
Uhm, jawel toch. Ik zie precies boven de QR een reactie van jouVerwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:25:
D'r zit ook een bug in, ik kreeg de melding terwijl ik zelf niet als laatste had gereageerd in een topic
screenshot
Edit: 2 zielen, 1 gedachte
[ Voor 4% gewijzigd door Glaanie op 10-02-2010 16:29 ]
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 16:30 ]
Crap, denkfout
[/quote]
Voor zover ik weet is er nooit een JS-popup achtig iets geweest?
Stiekum je post editten, he?
Neeee! Geen popups! Zeker niet de 'Bla bla bla, klik op OK' meldingenVerwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:29:
Crap, denkfout![]()
, dan vind ik het voornamelijk irritant
De melding die als JS-popup komt bij het quoten van een eigen reactie vind ik eigenlijk prima werken, als dat wordt doorgetrokken naar het posten waarbij je zelf als laatste hebt gepost
[ Voor 46% gewijzigd door Glaanie op 10-02-2010 16:32 ]
Ja je icoon naast je quick replyMute schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:19:
edit:Hmm, dat is natuurlijk om 'm uit te lijnen met de rest van de forumposts. Maar misschien dat er iets nuttigs gedaan kan worden met die ruimte?
Probeer jezelf maar te quotenGlaanieboy schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:30:
[...]
Voor zover ik weet is er nooit een JS-popup achtig iets geweest?
[ Voor 86% gewijzigd door BtM909 op 10-02-2010 16:31 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Toen ik zijn bericht las, stond er heel iets anders, check mijn edit
Intentionally left blank
Dit:
is beter.Je hebt zelf als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht.

/lui modus: heb nog niet zelf gekeken
Ik schreef:
Deze zin:
Die klopt niet helemaal. Waar de komma staat, begint een nieuwe zin en waar de twee persoonsvormen naast elkaar staan (toevoegen wijzig) mist juist de komma.Je hebt zelf als laatste gereageerd in dit topic, wil je wat toevoegen wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht.
Dit is volgens mij grammaticaal correcter:
Het staat al heel lang zo. Kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die erover zeurtJe hebt zelf als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht
Er is nog niet gereageerd hier op die melding. Een andere melding van me wordt gesloten. Ik begrijp nu niet helemaal welke actie er wordt ondernomen (Geen? Ook goed hoor
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit wordt vanzelf wel een keer opgepakt (dus ja: dit staat wel op een lange todo-list - prioriteit wordt niet bepaald door hoe makkelijk iets te fixen is).
Intentionally left blank
Fout gedacht dus.)
Ik moet wel zeggen dat ik dit meld omdat ik mee wil denken en het slordig vind staan. Niet omdat ik lekker tegen jullie aan wil zeuren. Die indruk geef je wel door het probleem minder groot te omschrijven (gramaticaal beter? gramaticaal goed bedoel je
Doorgaans neem ik dit soort dingen wel mee als ik in de buurt van die code zit, maar ik ben daar dus nog niet in de buurt gekomen, en deze week heb ik officieel vakantie
Intentionally left blank
[ Voor 58% gewijzigd door crisp op 29-03-2010 10:42 ]
Intentionally left blank
Met admin-panel is het wel netjes uitgelijnd
De grammaticafout heb ik ondertussen in SVN ook maar eens gefixed
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()