Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Sinds een paar dagen kamp ik met problemen in Internet Explorer. Zo kan ik bijvoorbeeld niks downloade, geen programma's, geen bijlages downloaden helemaal niets. Ook op flash sites krijg ik geen beeld bijvoorbeeld op YouTube. Het werkt gewoon niet.

De foutmelding die ik krijg is:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/3478xvq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik neem aan dat je de melding ook al door Google hebt gehaald, kan je het dus ook even als tekst copypasten? Dat leest wat makkelijker dan op een screenshot en is over x maanden nog te lezen voor anderen met dezelfde vraag, als het plaatje is verdwenen :)

Aan dat je de standaardtips zoals cache, repareren van IE, uitschakelen van addons, etc al hebt geprobeerd (geef ajb even aan wat je al hebt geprobeerd) en dat je natuurlijk alle updates van je OS (is dat Win7?) hebt geinstalleerd. Dan wil je kijken of er vervelende malware op je systeem draait.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
''Deze website kan niet worden geopend. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden. Probeer het later opnieuw.''

Op google kan ik er niet echt iets uit halen. Verder heb ik ESET NOD32 laten scannen, maar die vond niks. En het is inderdaad Windows 7 en alles is up-to-date!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinniel83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-01-2024
Controleer eens of er niet toevallig een proxyserver is geconfigureerd: Extra --> Internetopties --> Verbindingen --> LAN-instellingen.
Kun je met bijvoorbeeld Firefox of Chrome wel gewoon op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je dit probleem ook als je IE8 zonder addons gebruikt.

• Tweekeraar
Probleem opgelost. Alle add ons (invoegtoepassingen) uitgeschakeld -> Toen werkte het weer. Daarna alles weer ingeschakeld -> Nu werkt het nog steeds! Bedankt!
Pagina: 1