offtopic:
Beste mods, sorry dat ik dit in dit forum plaats. Bij het forum over draagbare mediaspelers en oordopjes vindt men dat als het om telefoons gaat, ik in het GSM-forum moet zijn. Mijn vraag gaat deels over iPhone, deels over een HTC (met Windows Mobile) en deels over oordopjes. Het was erg lastig om uit te vogelen waar deze post thuishoort.
Beste mods, sorry dat ik dit in dit forum plaats. Bij het forum over draagbare mediaspelers en oordopjes vindt men dat als het om telefoons gaat, ik in het GSM-forum moet zijn. Mijn vraag gaat deels over iPhone, deels over een HTC (met Windows Mobile) en deels over oordopjes. Het was erg lastig om uit te vogelen waar deze post thuishoort.
Ik ben van plan de Creative EP-630i te kopen: een headsetje met een microfoon met daarop een knopje. Deze headset is "speciaal voor de iPhone" en de knop stuurt waarschijnlijk enkele functies op de iPhone aan. Volgens Headsetshop.nl werkt ie ook op BlackBerrys omdat BB en iPhone voor headsets hetzelfde protocol gebruiken.
Mijn vraag is of ik de knop op deze headset ook op mijn HTC Touch HD kan gebruiken om gesprekken aan te nemen.
Ik weet dat ik mijn HTC kan vertellen na zoveel keer overgaan automatisch op te nemen, dat is het probleem niet
/De volgende dag -
Nou, ik heb m'n oorfoons teruggevonden. Ze zijn schoon en ze ruiken lekker: ze zijn in de wasmachine geweest en ze werken nog prima
[ Voor 10% gewijzigd door CmdrKeen op 11-02-2010 10:29 . Reden: Dode link verwijderd ]
Bloed, zweet & koffie