Conclusie voor blackout's/strepenprobleem/ of screenfreezes?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja kijk ik zie hier eindeloze posts ivm de problemen met de 5*** series. Maar is er ook echt een oplossing voor? Iedereen zegt: dit help een beetje, dit KAN helpen, de fix helpt ewa, de hotfix voor sommigen,...Ik zal het u zeggen geen enkele bovenstaande helpt volledig.

Nog betere oplossingen: zet voltage zo hoog, uw Mhz zo laag, uw overdrive zo, deinstalleer dit en dat, installeer dit en dat...

Maar komaan ik koopt een ASUS 5870 kaart van 350euro...en dan moet ik vaststellen dat het niet marcheert PUNT! Wie moet de oplossing bieden? ATI!

Maar wie weet hier nu wat de oplossing is voor de game freezes etc???? En weet iemand of ATi er nog mee bezig is en met wat? Zijn er Beta's? Hoelang kan ik een nieuwe kaart terugbrengen naar winkel? Etc...

Want als ATI nog eens een paar maanden wacht met hotfixen die dan maar voor 50% werken, wat dan?

De winkel zal dan ook zeggen: ge hebt gefoefeld!!!! terwijl et de leverancier is. Degene die mij dan zegt ge hebt gene goeie winkel, wel hoe zou je zelf zijn als een "kid" binnenkomt na 2 maand en zegt: mijn kaart is kapot vervangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een oplossing die voor jou niet werkt kan voor iemand anders misschien wel werken.
Als het niet helpt, gewoon naar je leverancier gaan en hem het probleem laten oplossen. Hij heeft jou een niet goed exemplaar geleverd, problemen van Asus en/of Ati heb je niets mee te maken als consument. Dat mag de winkel voor je op gaan lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jamaar de winkel oplossen??? Die mensen weten van niets?

Ik ben al naar 3 winkels gestapt en hen dat probleem uitgelegd:

Ze reageren bijna allemaal hetzelfde: mja we gaan ze testen dus mijn neef zijn kaart binnengestoken en wat blijft: ze werkt volgens de winkel. tijdens een test van 3dmark vantage ofziets blijft ze goed draaien...start een spel op en dan mag je willekeurig wachten op een freeze... kan na 1 min of na 1uur zijn. Wie bewijst het? Ps een test kost 30 euro als er niets uit komt!

Als ze een nieuwe kaart geven, dan krijg je in principe dezelfde kaart met dezelfde gebreken...en dan? een nieuwe van een ander merk? Die zijn zo snel niet en kosten meer!

Waarom komt ATI niet helemaal uit met zijn prbleem? neen allemaal louche zaakskes! tis windows 7 zijn fout, de drivers zijn slecht, de kaart is slecht... wat is het nu??? Want ATI wil volgens mij geen gezichtverlis lijden. Ik ga geen 20 keer mijn kaart terugbrengen zene! Of de factuur van naft voor telkens de winkel op te zoeken zal naar ATI gestuurd worden! Belachelijk van ati!!!!!!

Maar kom dit was geen antwoord op de vraag. Waaraan is ATI bezig dat het voor iedereen in orde is? En hoelang nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:47:
Jamaar de winkel oplossen??? Die mensen weten van niets?
Dat is toch niet jouw probleem.
Jij hebt die kaart bij ze gekocht, als het ding dan defect is mogen zij het ook oplossen. Of ze dat doen door je een nieuwe kaart te geven of je geld terug te geven maakt op zich niet zoveel uit als ze niet weten hoe het op te lossen.
Je hebt recht op een werkend product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:51
Ten eerste, doe ff rustig.
ATI is op de hoogte van veel problemen en er is een hotfix die veel problemen oplost klik.
Mocht dit niet werken bij jou, dan open je toch een support ticket bij ATI/AMD?
Maar dan even het volgende:
- Hoe kom je tot de conclusie dat het de 3dkaart is?
- Misschien is het wel een ander component in je PC?
- Welke antivirus etc draait er? Kan ook conflicteren!
- Misschien is het wel een bug in het spel?
- Misschien is het wel een bug in win7?

Game freeze kan veeeeeeeeeeeeeeeeel oorzaken hebben. Iets zomaar afschuiven op een 3dkaart is wel heel makkelijk ;).

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moshe85 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:09:
Ten eerste, doe ff rustig.
ATI is op de hoogte van veel problemen en er is een hotfix die veel problemen oplost klik.
Mocht dit niet werken bij jou, dan open je toch een support ticket bij ATI/AMD?
Maar dan even het volgende:
- Hoe kom je tot de conclusie dat het de 3dkaart is?
- Misschien is het wel een ander component in je PC?
- Welke antivirus etc draait er? Kan ook conflicteren!
- Misschien is het wel een bug in het spel?
- Misschien is het wel een bug in win7?

Game freeze kan veeeeeeeeeeeeeeeeel oorzaken hebben. Iets zomaar afschuiven op een 3dkaart is wel heel makkelijk ;).
Idd maar ik zal u even uitleggen waarom ik dit zeker ben:
1) in sommige gevallen krijg ik bericht dat driver grafische adaptor is uitgevallen
2) een grafisch behangpapier op pc = streepjesprobleem
3) als ik dan die ene keer terug naar windows geraak, staat er letterlijk op: grafische adaptor fatal error
4) AVG virusscan: gamemodus = blokkeerd bijna niets van games of andere en ik heb dit al gechecht.
5) bug in 7 verschillende spellen? (Demigod, Command and conquer, Act of war, Prince of persia, supreme commander ....)
6) bug in windows 7, dan zou dit allang bekend zijn en ik heb het systeem getest met een andere grafische kaart (van 75euro) en alles marcheert perfect.
7)hotfix (zoals ik al zei) werkt niet! Mijn neef heeft ook een 5870 en reeds ingeleverd bij winkel maar nog steeds etzelfde. Een andere kaart geven die evenveel kan is duurder...
8) mijn pc is helemaal uitgebalanceerd op elkaar. 5 informaticie waren er mee bezig (hun job!) en hebben zo al 15 systemen samengesteld en nooit problemen...toevallig enkel in mijn systeem de 5870 van Asus...

Wat ik wel niet ken: een support ticket?
Pagina: 1