LED scherm geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb laatst een nieuwe led tv gekocht. Nu probeerde ik om via een vga kabel mijn laptop aan de tv te verbinden. Ik heb deze aangesloten op de pc aansluiting van de tv. Het besturings systeem van mijn laptop is windows XP. Echter als ik nu dus de verbinding leg geeft de tv een zwart beeld maar ik zie wel mijn muis erop en kan deze ook bewegen.

Weet er iemand of ik misschien verkeerde instellingen of iets anders gebruik?

Alvast bedankt voor de hulp,
Groeten Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:10
Als je de muis ziet, moet je eens rechtermuisknop induwen en je achtergrond uitbreiden naar je 2e scherm(je tv).
Dit zou alles op moeten lossen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Owkeey, ik zal het eens proberen.
Ik sta er van te kijken dat ik dit zelf niet heb kunnen bedenken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:10
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:20:
Owkeey, ik zal het eens proberen.
Ik sta er van te kijken dat ik dit zelf niet heb kunnen bedenken 8)7
Heeft iedereen wel eens s'morgens :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het thuis nog een geprobeert ,maar het mocht niet baten. alsik achtergrond uitbreiden doe dan gebeurt er niks en blijft het scherm zwart.

Ik heb ook geprobeerd om filmpjes te draai en dat beeldscherm maar kreeg geen beeld. Kan het misschien zijn dat mijn laptop 4 jaar oud is en mijn tv gloed nieuw?

graag hoor ik nog andere oplossingen.

Peter

• Ruud2009
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2021
Kan je de laptop wel normaal aansluiten op een externe monitor?

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik nog niet geprobeerd, als dat wel zou werken ligt het dat aan de tv zeker :S.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:14

lier

MikroTik nerd

Als jij je muis over je televisie ziet gaan, kan je ervan uit gaan dat het in principe goed werkt...
Kijk eens welke resolutie ingesteld is voor de externe aansluiting en vergelijk dat met wat je televisie aan kan.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook al alle mogelijke resolutie geprobeerd maar geen beeld.
Het is gewoon heel vreemd dat ik wel de muis zie, en ik kan ook met de rechtermuisknop het menu openen, maar kan geen achtergrond/filmpje of wat dan ook op de tv zien. het beeld blijft gewoon zwart :S

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:09

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

probeer eens je video naar de tv te slepen. (door het venster naar links of rechts te slepen) Als je je muis ziet op de tv dan werkt het dus gewoon. Je kunt twee dingen doen om het start menu op je tv te krijgen.
1e is je scherm clonen, dit betekend het zelfde beeld op je laptop als op je tv. Maar aangezien je daar waarschijnlijk verschillende resoluties hebt gaat dit niet optimaal werken.
2e is bij scherminstellingen aangeven dat je je bureaublad wilt uitbreiden naar de tv, je kan dan vervolgens aangeven dat de tv de primere monitor is. Weet alleen niet zeker of dit bij alle laptops zomaar gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Tweak-Freak op 11-02-2010 17:35 ]

Pagina: 1