Kan de Popcorn Hour A-200 de A-110 doen vergeten?

Pagina: 1
Acties:

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-02 18:23

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Beste Geachte Redactie,

allereerst hulde voor jullie uitgebreide review van de A-200.

Ik heb echter (tot op heden) nog wel een puntje van kritiek:
Op reviews: Kan de Popcorn Hour A-200 de A-110 doen vergeten? staan natuurlijk de specificaties en bij het onderdeel Netwerk staat het volgende vermeld: 1x gigabit ethernet, 802.11n 150Mbps wifi-dongle.

Nu is de wifi-dongle optioneel en bij de gelinkte PW-versie niet meegeleverd. Misschien is het een idee om er optioneel bij de wifi-dongle te vermelden.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Indeed and done - in de tekst staat het wel al vermeld, iirc :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-02 18:23

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Rataplan schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:32:
Indeed and done - in de tekst staat het wel al vermeld, iirc :)
Klopt, maar er zijn mensen (m.i.) die eigenlijk beginnen met de specs :P

Super dat je het zo snel veranderd hebt _/-\o_

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Verwijderd

Iets anders: ik vind de titel van de review wat vreemd. Naar mijn ervaring heeft "kan xxxx de yyyy doen vergeten?" een negatieve bijklank. Het klinkt dan alsof product Y erg slecht was, en dat hopelijk product X de negatieve connotatie ongedaan kan maken. Wellicht dat dat het geval is bij de A110, maar ik lees in de review alleen maar positieve dingen over de A110.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.edit: nvm, ik plaats het wel gewoon in het spelfouten topic.

[ Voor 79% gewijzigd door .oisyn op 10-02-2010 14:24 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:36:
Iets anders: ik vind de titel van de review wat vreemd. Naar mijn ervaring heeft "kan xxxx de yyyy doen vergeten?" een negatieve bijklank. Het klinkt dan alsof product Y erg slecht was, en dat hopelijk product X de negatieve connotatie ongedaan kan maken. Wellicht dat dat het geval is bij de A110, maar ik lees in de review alleen maar positieve dingen over de A110.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, al was het uiteraard niet zo bedoeld. How do you like it now? :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1