If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Indeed and done - in de tekst staat het wel al vermeld, iirc
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Klopt, maar er zijn mensen (m.i.) die eigenlijk beginnen met de specsRataplan schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:32:
Indeed and done - in de tekst staat het wel al vermeld, iirc
Super dat je het zo snel veranderd hebt
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Verwijderd
Iets anders: ik vind de titel van de review wat vreemd. Naar mijn ervaring heeft "kan xxxx de yyyy doen vergeten?" een negatieve bijklank. Het klinkt dan alsof product Y erg slecht was, en dat hopelijk product X de negatieve connotatie ongedaan kan maken. Wellicht dat dat het geval is bij de A110, maar ik lees in de review alleen maar positieve dingen over de A110.
.edit: nvm, ik plaats het wel gewoon in het spelfouten topic.
[ Voor 79% gewijzigd door .oisyn op 10-02-2010 14:24 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, al was het uiteraard niet zo bedoeld. How do you like it now?Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:36:
Iets anders: ik vind de titel van de review wat vreemd. Naar mijn ervaring heeft "kan xxxx de yyyy doen vergeten?" een negatieve bijklank. Het klinkt dan alsof product Y erg slecht was, en dat hopelijk product X de negatieve connotatie ongedaan kan maken. Wellicht dat dat het geval is bij de A110, maar ik lees in de review alleen maar positieve dingen over de A110.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1