1: Voor mijn gevoel te overbelicht, de compositie vind ik ook wat minder. Aangezien de boot wat overheerst in dit beeld, had wel wat minder gemogen en meer met de achtergrond en stenen op de voorgrond (was een mooie lijn geweest).
2: Ik neem aan dat het ging om het hekje wat je fotografeerd? Ik had denk ik hekje er meer opgezet en wat minder overbelichte lucht.
3: Leuke compositie, jammer dat die ene balk aan de linkerkant er net niet helemaal opstaat. Daarbij is ook hier de lucht overbelicht...
4: Ik vind dit niet echt een bijzondere foto...
5: Prima compositie, hoewel ik de mensen iets meer naar de linker- of rechterkant gezet. Volgens mij kan je hier meer uit halen kwam zonne stralen denk ik (vooral linkerkant zie ik ook zonnestralen, maar vallen bijna niet op).
6: Prima foto, alleen de lucht waar het eigenlijk omdraaide denk ik. Mag wel wat meer uitgesproken worden. Is nu beetje blauwe massa...
7: Linkerkant zou ik iets aanpassen qua licht, details vallen daardoor een beetje weg. Verder leuke compositie!
8: De foto lijkt wel aan de gelige kant (kan ook mijn monitor zijn). Jammer van de overbelichte zon in de wolken, trekt bij mij het meeste aandacht terwijl de zonnestralen hier mooi uit zouden pakken.
9: Iets aan de gelige kant, verder mooie compositie.
10: Jammer dat het object niet helemaal erop staat, of te krap gekaderd (gelukkig kan je een streepje clonen in photoshop

).
11: Een van de leukste foto's... De boei zit echt midden in de foto die had ik helemaal links in het hoekje gedaan. Dat je nog net kan opmaken dat het een boei is en het hekje kan zien.
No offense ofcourse
Just my 2 cents.