Laat ik even zeggen dat ik er vanuit ben gegaan dat dit een simpel en bekend probleem is dat bij alle producten van nvidia voor komt.
Maar goed het gaat om het ION platform dat aangesloten zit met een HDMI kabel aan me tv. Verder gebruik ik Windows 7 om XBMC af te spelen.
Ik heb het eerder gehad maar dat loste zich zelf op na dat ik de resolution veranderde, maar dat lijk nu geen effect te hebben.
Zwart weergaven is niet te veranderen door het beeld donkerder te maken. Het lijk de manier dat die het verstuurd naar de tv te moeten zijn. Het lijkt een beetje op als of de backlite iets op geschroefd is. daarom valt er ook geen screen shot van te maken.
Een linkje naar het probleem heb ik niet want dat is juist het probleem, ik dacht het ooit een keer gelezen te hebben maar kan het dus niet meer terug vinden. Ik heb dus ook alle moeite gedaan om het te zoeken tweakers, google maar kan het niet meer vinden.
Ik hoop dat dit wat meer verduidelijkt bied.
En betreft de glazen bol die heb ik al lang geleden verkocht omdat ik dacht dat ik hem niet meer nodig had, maar had ik hem maar gehouden dan had ik deze vraag niet hoeven te stellen.
[
Voor 44% gewijzigd door
AndreStarTrek op 10-02-2010 07:54
]