Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo
ik probeer me 5970 all een tijdje over te clocken met msi aftherburner
maar de clocks die ik apply en de voltage werken niet heb gpu-z aan staan en gpu core clock blijft op maximaal 735 wat standaard is
zelfde verhaal met ati catelyst laaste versie
wat kan dit zijn?
psu is een 1200 watt iconic vulcan
mvgr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
Bij MSI afterburner springen de sliders terug als je waarden invult die hoger zijn dan de limiet van CCC. Dat kun je veranderen door in de MSI Afterburner map te kijken (default C:\Program Files (x86)\MSI Afterburner) en dan MSIAfterburner.cfg te openen, en achter EnableUnofficialOverclocking een 1 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nog nooit boven de 825 geprobeerd omdat ie de settings gewoon niet pakt
blijft hoe dan ook op 735 draaien in 3d modus ook met cfg file aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 15:29:
nog nooit boven de 825 geprobeerd omdat ie de settings gewoon niet pakt
blijft hoe dan ook op 735 draaien in 3d modus ook met cfg file aangepast
Als ik het goed begrijp krijg jij de clocks helemaal niet omhoog. Elke keer als je ze verhoogt springen ze terug.
Dit probleem heb ik ook gehad tot ik de laatste beta probeerde 1.50 beta 6, en hierna heb ik mijn 5970 flink wat hoger gekregen. Hier de link http://event.msi.com/vga/afterburner...up150Beta6.rar

Beste run tot nu is 950/1225 bij 1,26V fan op 50% Temp max in Vantage is 78°C. Driver die ik gebruik is 9.12 hotfix. FF sparen voor W/C en kijken waar dit beestje nog meer toe in staat is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Je moet in de folder van MSI afterburner even een config file editen en een waarde van 0 naar 1 veranderen, of andersom zodat je unlimited OC heb (binnen de MSI AB waardes, maar die liggen verder dan die van CCC). Google daar even op!