Scroll-wiel klik opent in Google geen nieuw tabblad meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Misschien een beetje een lange titel, maar ik weet niet goed hoe mijn probleem kort moet samenvatten. Ik weet ook niet of er een benaming is voor "scroll-wiel klik" :P Maar goed...

Mijn probleem is dus dat als ik in Google op een link klik dmv mijn scroll-wiel dat hij de link dan gewoon opent in het huidige tabblad. Bij andere sites werkt dit nog wel. Ik heb het sinds een paar dagen en heb voor deze vreemde verschijning niks verandert aan mijn muis of IE. Het is alleen bij Google, en ook nog eens niet bij alle links 8)7
Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Misschien heb ik dmv een sneltoets iets aangepast ofzo, of misschien heeft Google het in zijn codering aangepast? Ik heb echt geen idee, maar vind het wel mega vervelend.

Ik gebruik IE 8 in Vista Ultimate 64-bit en heb een Logitech MX3200 keyboard/muis setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is duidelijk geen hardwareprobleem aangezien het in andere sites wel werkt.

Je zou voor de grap eens een andere browser kunnen testen (zat beschikbaar voor Vista).

Move OH -> CSA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
O ja, tuurlijk. Sorry voor verkeerde categorie!

Welke browsers hebben ook tabbladen die hetzelfde werken als IE? Dus scroll-wiel klik = openen in nieuw tabblad. Ik gebruik altijd alleen IE en vind die het fijnst, dus heb geen ervaring met andere browsers eigenlijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zowat allemaal. Begin maar met Firefox of Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:24
google chrome, mozilla firefox en opera, om er maar eens een paar bekenden te noemen.. maar google had je dit ook kunnen vertellen ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Ik heb Chrome gedownload en getest. Hierin werkt het wel goed. Als ik in Chrome en IE dezelfde zoekopdracht in typ en dan 8 links open dmv het scroll-wiel openen ze alle 8 in Chrome in een nieuw tabblad, in IE8 doen het er maar 6, de andere 2 opende in het huidige tabblad.

De fout zit dus in IE8 + Google, namelijk op andere sites nog steeds geen probelemen, het is alleen in Google. Iemand enig idee? En zijn er mensen die het ook even kunnen testen of het bij hun wel werkt? (IE8 + Google)
Pagina: 1