Toon posts:

Paradigm studio 60 v5 (speakers)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag in Tilburg de paradigm studio 60 v5 gehoord en was erg onder de indruk.

Had hem naast een B&W CM7 en een Dali Ikon 6 gezet en was verbijsterd hoe goed
ze klonken, de Dali kon direct zijn spullen pakken en ik vond hem eerlijk gezegd
ook beter klinken dan de B&W's!

Weet iemand wat meer van deze speaker af en of het wat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:40

Illusion

(the art of)

Als jij hem goed vind klinken, dan is dat toch genoeg? Meningen qua geluid zijn toch persoonlijk. Wat wil je nog van ons horen dan?

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

* FeaR wijst naar AUD beleid

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 08:20
Paradigm is in NL niet echt groot, maar in Amerika daarentegen. Gewoon een degelijk merk in de mid-end markt. Je vindt ze goed klinken, dat is mooi, luister over een paar dagen nog een keer en luister eventueel naar nog iets compleet anders binnen je budget.

En dat ze beter klinken dan B&W's is uiteraard persoonlijk, maar B&W is echt niet de holy-grail wat betreft luidsprekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 21:28:
Heb vandaag in Tilburg de paradigm studio 60 v5 gehoord en was erg onder de indruk.
Hallo

Ik heb ook interesse in de studio serie van paradigm. Paradigm laat de hoge en lage tonen meer uitgesproken horen dan andere merken zonder dat ze echt gekleurd klinken. Het zijn zeer goede luidsprekers.
In welke winkel heb je ze kunnen beluisteren, ik zou er ook graag eens naar gaan luisteren. Bedankt

[ Voor 0% gewijzigd door FeaR op 14-03-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 23:20:
Ik heb ook interesse in de studio serie van paradigm. Paradigm laat de hoge en lage tonen meer uitgesproken horen dan andere merken zonder dat ze echt gekleurd klinken. Het zijn zeer goede luidsprekers.
In welke winkel heb je ze kunnen beluisteren, ik zou er ook graag eens naar gaan luisteren. Bedankt
Hoe weet je nu of ze goed zijn als je ze nog niet gehoord hebt?

Ik heb ze bij Hobo Hifi in Tilburg gehoord maar vond ze zelf niet zo geweldig klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeie opm, ik heb de V5 nog niet gehoord maar wel vroegere series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:17
Ik heb al een paar jaar de Studio 60V3 thuis staan. Toentertijd heb ik ze ook vergeleken met Dali en B&W (en nog 'wat' meer).

Tot op de dag vandaag super tevreden. Ze hebben wel een goede stabiele versterker nodig. Daar liep ik in het begin tegen aan (Pioneer 908 5.1 receiver). Deze had ze duidelijk niet onder controle. Nu draaien ze heerlijk op een Rotel.

Zowel films als muziek _/-\o_
Pagina: 1