Voorheen pakte hij altijd alles automatich uit, en de instellingen kloppen nog steeds, en ik heb quickpar ook op me pc.. Hoe kan het dat ie ze niet meer automatich uitpakt? Ik draai windows 7
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Die link leg ik niet helemaal. Zo is het in spotnet nog niet mogelijk om gewoon een nzb te openen.rinzy12 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:33:
je kan ook het programma spotnet downloaden en die heeft een soort ftd database, waaruit je spots kan zoeken en in hetzelfde programma ze kan downloaden, repareren en extracten.
Verwijderd
Valt wel mee, alleen biedt het geen (goede) ondersteuning voor Windows 7.HenkEisDS schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:48:
Dat komt omdat grabit een baggerprogramma is.![]()
Stap over naar newsleecher.
Ik gebruik het al ruim 2 jaar zonder problemen op Windows 7, maar ik geloof dat dit allemaal lichtelijk offtopic raakt.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:48:
Valt wel mee, alleen biedt het geen (goede) ondersteuning voor Windows 7..
Verwijderd
Nou niet helemaal. Wat TS omschrijft is typisch iets van Grabit+Windows 7. Herinstallatie wil meestal helpen.GateKeaper schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:53:
[...]
Ik gebruik het al ruim 2 jaar zonder problemen op Windows 7, maar ik geloof dat dit allemaal lichtelijk offtopic raakt.
Grappig, Windows 7 is nog geen twee jaar uit.GateKeaper schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:53:
[...]
Ik gebruik het al ruim 2 jaar zonder problemen op Windows 7, maar ik geloof dat dit allemaal lichtelijk offtopic raakt.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq