Toon posts:

[Grabit] Pakt bestanden niet meer uit!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voorheen pakte hij altijd alles automatich uit, en de instellingen kloppen nog steeds, en ik heb quickpar ook op me pc.. Hoe kan het dat ie ze niet meer automatich uitpakt? Ik draai windows 7

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinzy12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03-2021
als je nu op repair & extract en ok drukt geeft hij dan heel snel een bestandje aan en gaat hij dan weer weg?
Zo ja, dan is het bestand wat hij aangeeft eerder aan de beurt dan het bestand dat je moet uitpakken.
Zet is in de map waar je je grabit downloads hebt staan het bestand dat je moet unrarren helemaal bovenaan. Misschien dat hij hem dan wel repareert en extract.
Als het is gelukt, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Indien de oplossing van Rinzy12 niet werkt, neem dan genoegen met het overstappen naar een ander programma zoals SABNZB+. Ik en nog twee anderen hebben hier laatst ook grote problemen mee gehad. GrabIt heeft enige tijd geleden een update doorgevoerd welke voor veel problemen heeft gezorgd. Zo kwamen veel bestanden plotseling corrupt binnen, werkte het automatisch uitpakken niet meer of kan GrabIt helemaal geen verbinding meer maken met de newsreader.

Na overstappen naar SABNZB+ waren alle problemen opgelost en werkte het automatisch uitpakken ook weer gewoon.

Kortom, geen oplossing voor je probleem, wel een advies om over te stappen aangezien ik het vermoeden heb dat je dit probleem niet 1,2,3, zal gaan oplossen.

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinzy12
je kan ook het programma spotnet downloaden en die heeft een soort ftd database, waaruit je spots kan zoeken en in hetzelfde programma ze kan downloaden, repareren en extracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

rinzy12 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:33:
je kan ook het programma spotnet downloaden en die heeft een soort ftd database, waaruit je spots kan zoeken en in hetzelfde programma ze kan downloaden, repareren en extracten.
Die link leg ik niet helemaal. Zo is het in spotnet nog niet mogelijk om gewoon een nzb te openen.

Het kan dus heel goed zijn dat spotnet in zijn geval geen goed alternatief is voor Grabit. Waar grabit gewoon articles/binaries download is spotnet een all-in-one pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinzy12
Ik gebruik wel spotnet voor mijn binaries. Het is idd ook een all-in-one pakket, maar het werkt perfect.
Ik begrijp wat je bedoelt GateKeaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Installeer het programma eens opnieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:46
Dat komt omdat grabit een baggerprogramma is. ;)

Stap over naar newsleecher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkEisDS schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:48:
Dat komt omdat grabit een baggerprogramma is. ;)

Stap over naar newsleecher.
Valt wel mee, alleen biedt het geen (goede) ondersteuning voor Windows 7. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:48:
Valt wel mee, alleen biedt het geen (goede) ondersteuning voor Windows 7. :).
Ik gebruik het al ruim 2 jaar zonder problemen op Windows 7, maar ik geloof dat dit allemaal lichtelijk offtopic raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GateKeaper schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:53:
[...]

Ik gebruik het al ruim 2 jaar zonder problemen op Windows 7, maar ik geloof dat dit allemaal lichtelijk offtopic raakt.
Nou niet helemaal. Wat TS omschrijft is typisch iets van Grabit+Windows 7. Herinstallatie wil meestal helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:46
GateKeaper schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:53:
[...]
Grappig, Windows 7 is nog geen twee jaar uit. ;)
Pagina: 1