Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:12
Hallo :)
Ik heb sinds kort een telefoon met Bluetooth, en nu wil ik kunnen internetten via Bluetooth omdat PKN + GPRS reteduur is en de telefoon jammer genoeg geen Wi-Fi heeft. Ik heb een Samsung GT-B3410.

Hoe moet dit, en moet mijn telefoon/computer aan speciale eisen voldoen? Ik heb al wat geprobeert, maar dan vebindt de computer zich naar het internet via de telefoon, maar ik wil dit andersom. :)

Groetjes, ikt

Ohja, weten jullie misschien wat 'serial port' inhoudt en wat je ermee kunt? Ik een een serial connection met mijn computer via Bluetooth, maar ik heb werkelijk geen idee wat ik ermee moet doen. :) De handleiding van de telefoon is nogal kort en internet/Google biedt geen antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
Bump :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik wil niet onaardig zijn maar waarom wil je dit? Ik zou niet eens weten hoe het moet maar het zal ongelooflijk traag zijn. En omdat je range zo beperkt is kun je beter daadwerkelijk achter je computer gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onlinegangster
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:27
Ja dit kan zeker, je bleutooth module (of stick) en telefoon moeten het Bluetooth PAN profiel ondersteunen, dit zou ik uitzoeken een goede browser is Opera Mini, ik zou die downloaden, want deze maakt de pagina's wat kleiner waardoor het best goed te doen is!

Those penguins, they sure ain't normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
Okay :) Maar telefoon heeft standaard geen bleutooth voor internet. Met een proxy lukt dit wel maar ik moet kunnen switchen tussen browser <-> app. Dit kan alleen maar door een browser IN de app te starten. Dus.. iemand? Google levert alleen proxies op die met multitasktelefoons werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:29

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik vrees dat je iets wilt, wat met een telefoon als de jouwe niet kan. Bluetooth gaat altijd 'over' iets, en een protocol. Als je niet via een PC een PAN-bridge kunt bouwen (waar de PC als een soort forward werkt), wat niet eens zo vreemd is. BNEP, PPP, en TCP/IP zijn niet zo veel voorkomend in de budget telefoon's feature stack.

Combineer dat met het feit dat je met het bereik van Bluetooth, en het aantal PC-side instellingen in feite altijd verbinding hebt met je PC, en je kunt stellen: je PC gebruiken is slimmer.

Combineer een budget telefoon met QVGA scherm met een uitgekleed OS, en het lijkt mij zo goed als onmogelijk, het spijt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
Ja, heb ik gemerkt. Is uiteindelijk toch nutteloos. :) Toch veel dank. :D
Pagina: 1