GoT, You have to love it!
En wat is precies het idee van de EOL-producten? Hoe zie je dat aan de hand van de invoerdatum?
De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?
Echter tweakers zien bijna elke nieuws item, volgen de forums en weten veel over gadgets. De bijna-tweakers niet.
Bepaalde producten gaan veel langer mee dan andere, maar voor veel hardware is speelt tijd wel een belangrijke rol. Soms is het wenselijk om te kijken of er een nieuw item is, bijvoorbeeld of er deze maand nieuwe 13 inch laptops zijn van <2kg.
Door een datum toe te voegen aan de filters, word de pricewatch ook een “is er nieuwe hardware” database.
Helaas kan ik het niet direct voor je realiseren en hebben we daar de magie van een devver voor nodig. De volgende vraag is dan of zij het zien zitten en vooral wanneer zij het zien zitten zoiets te brouwen.
Is er al een update mbt deze feature?
Devvers zijn altijd voorzien van voldoende werkzaamheden en helaas heeft deze request niet een heel hoge prioriteit.
product in de markt : Maart 2010
zo kan je filteren op Nieuwe producten. Soms zijn in de PW oude producten heel populair omdat er goede ervaringen van zijn, maar zijn er ondertussen ook nieuwere modellen, die dezelfde of wellicht betere features hebben.
Nu kunnen we natuurlijk de eerste prijsvermelding combineren met de levertijd en bepalen wanneer een product op de markt komt, maar helaas leert de ervaring dat deze informatie niet altijd even betrouwbaar is. Als dan de levertijd niet klopt, kunnen we eenvoudig de prijskoppeling verwijderen, maar het is eenvoudigweg te veel werk om in die gevallen ook die datumgegevens te gaan beheren.
Eerste prijsvermelding is al een groot stap vooruit. Sommige producten hebben maanden van te voren een prijs, zonder levering. Maar voor veel producten gaat het om enkele weken.
Filteren op eerste prijsvermelding zit eraan te komen = top!
Dit is al jaren het grootste gemis en ergernis.
Het liefst toevoegen aan de specificatiekolommen.
Het zal zeker fijn zijn om zo een "voorselectie" te doen op bijvoorbeeld monitoren. De nieuwere modellen zijn vaak zuiniger e.d.
http://www.adf-hq.nl
duzz... ik dacht ik maak een topic aan om te kijken of ik wat bijval kan krijgen of om erachter te gaan komen dat ik verwend ben... als net opgevoede tweaker gooi ik mijn ideeën eerst in de search en ja hoor, Liasdr is me een half jaar voor.
Bij deze sluit ik me dus volledig bij Lisadr aan!
misschien kunnen we voor de overbelaste devvers een keer met de pet rond gaan om de prio omhoog te zetten? of is dit ongewenste taal?
edit: nog even over de drukbezette devvers, misschien is het een idee om betalende leden de mogelijkheid te gaan bieden om hun eigen queries op de pricewatch-database los te laten? met uitzondering van een aantal commando's...
[ Voor 12% gewijzigd door AJ op 23-10-2011 11:45 . Reden: typo ]
Duurt even, maar dan is het nu: Tijd om los te gaan!