Toon posts:

[3GS] Per ongeluk geüpgrade naar 3.1.3? (unlock nodig).

Pagina: 1
Acties:
  • 619 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn iPhone was vastgelopen na het verwijderen van 20 applicaties en de iPhone niet meer opstartte, heb ik geklikt op "Herstellen" in iTunes.

Er staat dat het activeren niet is gelukt, dus ik draai Blackra1n, maar dat werkt ook niet... als ik opnieuw op herstellen klik, dan staat er dat hij ook naar de nieuwste firmware update van de iPhone...

iTunes zal toch niet automatisch de firmware hebben geüpgrade bij het herstel van mijn iPhone?... Wat kan ik nu doen? Ik ben een KPN klant en wil dat graag zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:23
Kijken bij instellingen welke versie erop staat?

Instellingen > Algemeen ergens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De iPhone staat al niet op... ik heb nu op 'shift' + herstellen geklikt, nu zou het moeten op basis van de 3.1.2 firmware. Ben wel in paniek, ik hoop echt dat hij niet naar 3.1.3 had geüpgrade, dan ben ik mijn unlock kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-10 16:25
Bij het herstellen van de iPhone wordt automatisch de nieuwste firmware gedownload. Helaas pindakaas, wachten tot de volgende unlock, en die gaat er waarschijnlijk pas komen als de iPhone 4e generatie in juni/juli gaat komen. Wanneer een eventuele unlock eerder beschikbaar komt zou Apple het lek weer kunnen dichten, gevolg: De iPhone 4th gen is wellicht nooit meer te unlocken.

Ik weet niet waar je toestel officieel vandaan komt, maar als dat T-Mobile NL is, dan even activeren met een T-Mo prepaid sim en vervolgens 120 euro betalen voor officiele unlock. Wanneer toestel uit het buitenland komt is dat een stuk moeilijker helaas.

Met al dit gedoe ben ik met de dag blijer dat ik mijn iPhone 3GS 32GB gewoon in België gekocht heb, nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
tha_bulldog schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:25:
Bij het herstellen van de iPhone wordt automatisch de nieuwste firmware gedownload. Helaas pindakaas, wachten tot de volgende unlock, en die gaat er waarschijnlijk pas komen als de iPhone 4e generatie in juni/juli gaat komen. Wanneer een eventuele unlock eerder beschikbaar komt zou Apple het lek weer kunnen dichten, gevolg: De iPhone 4th gen is wellicht nooit meer te unlocken.
Wat een onzin. De iPhone 2G was te unlocken, en de 3G daarna ook. Zelfde verhaal met de 3GS. Waarom zou de 4e generatie dan opeens niet meer te unlocken zijn?
tha_bulldog schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:25:
Met al dit gedoe ben ik met de dag blijer dat ik mijn iPhone 3GS 32GB gewoon in België gekocht heb, nergens last van :)
En wat heeft de rest van de wereld aan deze informatie? Goede reactie man, hier heeft de TS veel aan. d:)b

Ontopic: Er is al een jailbreak uit (Pwnagetool 3.1.5), ik denk dat er binnenkort een unlock uitkomt. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Emile|IA op 09-02-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:47
Het is niet toegestaan om het over unlocken te hebben. Het jailbreaken mag wel worden besproken, maar dit topic gaat een stap te ver :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.