Toon posts:

Programeren Leren

Pagina: 1
Acties:
  • 329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
even een stomme vraag in vergelijk met de anderen hier...

Waar kan ik leren om te programeren (online?) en welke programeurstaal heeft de meeste toekomst,
C++ of Csharp of zelfs nog een andere?
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:25
Wat ken je al? Wat heb je geprobeerd? Waar gaan je interesses naar uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic007
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 10:46
De CT(magazine, te koop bij de kiosk) had deze maand een special over programmeren. Volgens mij speciaal voor beginners.
Klik

[ Voor 26% gewijzigd door epic007 op 09-02-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ken nog niks, heb tot nu toe alleen geinformeerd.
wil graag online-applicaties onafhankelijk van een professionele (en dure) programmeur kunnen maken.
dus ook web 2.0 applicaties enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:53:
ik ken nog niks, heb tot nu toe alleen geinformeerd.
wil graag online-applicaties onafhankelijk van een professionele (en dure) programmeur kunnen maken.
dus ook web 2.0 applicaties enz.
Als je er maar op telt dat je niet over 2 weken kunt programmeren ;) Hou daar rekening mee.

Welke taal je moet nemen besluit je op basis van wat je nodig hebt (en eventueel wat je al kunt/kent/weet maar dat is hier niet aan de orde begrijp ik). We kunnen hier allemaal ons favo taaltje gaan roepen maar daar word jij niets wijzer van; je kiest een hamer om een spijker in de muur te slaan en je kiest dus geen PHP als je een windows "winforms" applicatie wil maken. Wil je "Web 2.0" (whatever that may be) applicaties wil gaan maken dan zul je je dus moeten verdiepen in web-application-frameworks. Welke taal de meeste toekomst heeft zie je daarna wel weer.

Verder: Er is zat te vinden op Google als je zoekt op "<insert taal> Tutorial". Succes ;)

[ Voor 40% gewijzigd door RobIII op 09-02-2010 13:07 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.