Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik probeerde net even Windows Xp Pro sp2. te instaleren maar op een af andere manier krijg ik een error
Setup kan het bestand d3dpmesh.dll kan niet kopiëre. waarscheinlijk is de cd niet meer goede staat of de dvd-speler heeft moeite met lezen. Maar is dit een Crusiaal bestand om te hebben of kan ik het rustig overslaan en verder gaan met de installatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 01:11
Dit is een bestand van Direct X druf niet te zeggen ofdat het handig is om dit over te slaan. Heb je niet ergens een andere drive liggen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Je kan zelf ook een begin maken met troubleshooten:
Direct3D Progressive Mesh DLL is jouw genoemde dll. Gewoon ff Googlen http://www.google.nl/sear...eta=lr%3Dlang_nl&aq=f&oq=

Of dat cruciaal is voor je setup kan ik niet zeggen. Moet je uittesten wat de setup doet als je 'm overslaat. En anders leen je even een CD met XP Pro SP2 van iemand anders of je download 'm via MSDN ofzo.

Beetje meer eigen inzet wordt hier wel gewaardeerd :)

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een poging gedaan tot het negeren van het bestand met als gevolg dat er meer bestanden niet gekoppieërd worden geen succes dus. Ik probeer nu te kijken of het aan de cd speler ligt, wellicht heeft die wel keuren en niet de cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

kan zowel de speler als de cd zijn.. ik heb hier wel 4 of 5 xp cd's met hetzelfde probleem, maar ik heb ook n cdspeler (oud 2x speed laptop ding) die datzelfde dus met iedere xp cd doet (en ik neem aan ook alle andere cd's. moet ik nog n keer weggooien of slopen voor parts)

brand anders eerst een nieuwe (de cd mag je branden zolang je een geldige license sticker of key hebt) (en brand em op lagere burn speed, minder brandfoutjes) en kijk dan of t opgelost is. n cd van <10 cent is goedkoper dan n cdspeler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak. Voor zaken over Opslagmedia & I/O Controllers moet je daar zijn...

Move OH -> OM

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1