Windows 2000 Server (Uitschakelen)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoordTer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 17:47
Beste Tweakers,

Ik heb hier nog een oude Windows 2000 server draaien en ben daar momenteel mee bezig om hem te visualiseren, echter voor ik de stekker er uit trek en hem aan de kant zet wil ik graag weten of ik geen software of bepaalde files over het hoofd zie.

Mij vraag aan jullie zijn er applicatie waarmee je kan zien wat er precies draai op Windows 2000 server of wat er nog actief momenteel er op is ?

Met vriendelijk groet,

Noord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Kijken wat er geinstalleerd is in de Add/Remove programs. Verder backup draaien van het ding voordat je 'm uitzet.

Voorts doen wij tweakers elkaar altijd al de groeten en hoef je dat niet te posten (zie ook de faq) >:)

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoordTer
Kensei schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:03:
Kijken wat er geinstalleerd is in de Add/Remove programs. Verder backup draaien van het ding voordat je 'm uitzet.

Voorts doen wij tweakers elkaar altijd al de groeten en hoef je dat niet te posten (zie ook de faq) >:)
oke zou het onthouden, echter heb ik al bij add/remove programs gecontroleerd maar wil graag weten wat er nog op de achtergrond draait.

Back-up word er sowieso elke dag gemaakt dus das geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 22:55

RKD

NoordTer schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:04:
[...]

oke zou het onthouden, echter heb ik al bij add/remove programs gecontroleerd maar wil graag weten wat er nog op de achtergrond draait.

Back-up word er sowieso elke dag gemaakt dus das geen probleem.
Je zou nog bij de services.msc en scheduled tasks kunnen kijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoRnboy112
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 01:11
Bij task manager kun je ook zien welke toepassingen er nog actief zijn. Ik weet niet of ik het verkeerd zie, maar als je een server virtualiseerd kopieer je toch 1 - 1 de server naar de virtuele omgeving? Doormiddel van bijvoorbeeld de VMWARE Converter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

P2V doet wonderen :) En idd verder kijken wat je kan terugvinden bij de running programs in de taskmgr en bij je services.
Verder dat controleren met hetgeen je terugvind in je Program Files\

[ Voor 30% gewijzigd door Tallguy op 09-02-2010 10:13 ]

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoordTer
KoRnboy112 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:08:
Bij task manager kun je ook zien welke toepassingen er nog actief zijn. Ik weet niet of ik het verkeerd zie, maar als je een server virtualiseerd kopieer je toch 1 - 1 de server naar de virtuele omgeving? Doormiddel van bijvoorbeeld de VMWARE Converter?
Ja klopt maar dit is meer tijdelijk zodat we het kunnen overzetten naar windows 2003
Pagina: 1