Beste Tweakers,
Een tijd geleden bleven bijna alle reacties steken op niveau 0. De max was toen niveau 2. Veel mensen vonden dit niet wenselijk. Daarom dacht men de oplossing te vinden in het toevoegen van een extra niveau: niveau +3. Toen zei ik al:
En ik had (weer) gelijk, even een random greep:
169 posts, geen enkele +2 of hoger.
nieuws: Benchmarks van MacBook Pro met Core i7 opgedoken
136 posts, geen enkele +2 of hoger.
nieuws: Telenet schrapt downloadlimiet TurboNet en komt met FiberNet-abo's
151 posts, maar 4 posts van +2 (ca 2,6% procent).
nieuws: Harddisks van 3TB worden eind dit jaar leverbaar
Zoals ik hierboven dus al zei: het extra niveau gaat het probleem niet oplossen, er verandert niets, enkel dat het probleem zich verschuift (en dat heeft zich dus ook voortgedaan, nu blijft alles op +1 ipv 0 hangen - nee geen echte verbetering of vooruitgang, alleen een semi-rename van niveau's).
Daarom vraag ik jullie beste Tweakers zouden jullie graag verbetering willen zien of ben je tevreden over de modders?
Poll: Tevreden met de modders/modsysteem?
• Ja
• Nee

Ook een poll maken? Klik hier
En zou je graag, al dan niet in aangepaste vorm, de oude labels weer terug willen zien? Zoals:
* grappig
* behulpzaam
* inzichtvol
* informatief
* troll/flame
Poll: Wil je, al dan niet aangepaste vorm, de oude labels terug?
• Ja
• Nee

Let op deze draad is niet bedoeld als flame naar alle modders, modfaqs, powermods, modbot etc die enorm veel inzet tonen. De draad is behulpzaam bedoeld om na te gaan of we nu tevreden zijn over de situatie zoals die nu is en wat er (evt) verbeterd zou kunnen worden.
Een tijd geleden bleven bijna alle reacties steken op niveau 0. De max was toen niveau 2. Veel mensen vonden dit niet wenselijk. Daarom dacht men de oplossing te vinden in het toevoegen van een extra niveau: niveau +3. Toen zei ik al:
Verwijderd in ""Laten we alles op 0 modden.""Er is nu ook al genoeg ruimte om omhoog te modden: +1 en +2. Toch blijven veel posts op 0 staan ("laten we alles op 0 modden") Een extra niveau lost dit probleem: (a) niet op of (b) verschuift het probleem alleen maar. De enige manier waarop imho een extra niveau gaat werken is door de posts dan ook standaard op +1 te zetten en niet +0 zoals nu dan verandert er niks.
En ik had (weer) gelijk, even een random greep:
169 posts, geen enkele +2 of hoger.
nieuws: Benchmarks van MacBook Pro met Core i7 opgedoken
136 posts, geen enkele +2 of hoger.
nieuws: Telenet schrapt downloadlimiet TurboNet en komt met FiberNet-abo's
151 posts, maar 4 posts van +2 (ca 2,6% procent).
nieuws: Harddisks van 3TB worden eind dit jaar leverbaar
Zoals ik hierboven dus al zei: het extra niveau gaat het probleem niet oplossen, er verandert niets, enkel dat het probleem zich verschuift (en dat heeft zich dus ook voortgedaan, nu blijft alles op +1 ipv 0 hangen - nee geen echte verbetering of vooruitgang, alleen een semi-rename van niveau's).
Daarom vraag ik jullie beste Tweakers zouden jullie graag verbetering willen zien of ben je tevreden over de modders?
Poll: Tevreden met de modders/modsysteem?
• Ja
• Nee
En zou je graag, al dan niet in aangepaste vorm, de oude labels weer terug willen zien? Zoals:
* grappig
* behulpzaam
* inzichtvol
* informatief
* troll/flame
Poll: Wil je, al dan niet aangepaste vorm, de oude labels terug?
• Ja
• Nee
Let op deze draad is niet bedoeld als flame naar alle modders, modfaqs, powermods, modbot etc die enorm veel inzet tonen. De draad is behulpzaam bedoeld om na te gaan of we nu tevreden zijn over de situatie zoals die nu is en wat er (evt) verbeterd zou kunnen worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2010 23:38 ]