Passende schermen bij iMac

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Hee lui,

Ik vraag me al een tijdje af welk scherm qua design mooi matcht bij een 20 inch iMac (alu versie).
Suggesties en eventueel zelfs foto's van uw eigen set-up?

Groet.

(Oja, topics van de afgelopen 3 maanden allemaal doorzocht...)

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:39
Siparti schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:35:
Hee lui,

Ik vraag me al een tijdje af welk scherm qua design mooi matcht bij een 20 inch iMac (alu versie).
Suggesties en eventueel zelfs foto's van uw eigen set-up?

Groet.

(Oja, topics van de afgelopen 3 maanden allemaal doorzocht...)
Natuurlijk de Apple 24" LED Cinema Display ;)

Afbeeldingslocatie: http://media.macworld.co.uk/cmsdata/reviews/2937/LED-Cinema-Display-Hero-535.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Flatwhite op 08-02-2010 22:43 ]

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Sorry, het moet niet te duur zijn (100 - 200) en dezelfde grootte hebben als mijn main screen.

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-01 21:39

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Alles leuk en aardig, maar wij gaan hier geen scherm voor je uitzoeken. Ten eerste omdat jij uiteindelijk de beslissing moet nemen en ten tweede omdat dit zeer persoonlijk is wat jij vindt passen bij een iMac. In de topics van de afgelopen 3 maanden vind je wat dat betreft meer dan genoeg aanknopingspunten om een scherm uit te zoeken. Voor foto's van setup kun je terecht in Het grote "show je Apple computer" topic Deel 13. Daarnaast kun je de Pricewatch raadplegen om tot een selectie te komen: vul een budget in, kies je criteria en er komen zo een aantal schermen uit rollen. Zie bijvoorbeeld deze query.

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Mocht je je selectie hebben beperkt tot laten we zeggen 3 modellen, dan mag je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat je eisen zijn en waarom je twijfelt tussen deze schermen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.