mcdronkz

Pagina: 1
Acties:
  • 500 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Deze user krijgt het in elk (al dan niet gerelateerd) topic voor elkaar om een apple-fanboy post te maken.
Op zich nog tot daar aan toe, maar het aangehaalde topic gaat over club3d die een nieuwe kaart uit gaat geven.
Het heeft dus geen moet met apple te maken.

mcdronkz in 'nieuws: Club3D heeft overgeklokte HD 5850 en HD 5870 op stapel staan'

Ondanks het feit dat hij dit vaker doet en er -1's voor scoort blijft hij dooraan.

Moeten we hem gewoon negeren en van een -1 blijven voorzien?

Wmb is het gewoon een ontzettende troll, maar ik dacht dat nou net dat niet de bedoeling was op de FP.

[ Voor 8% gewijzigd door Boudewijn op 09-02-2010 01:24 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-10 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als iemand zo ernstig over de schreef gaat dan is het tijd om de crew te waarschuwen. Dat is in dit geval ook gebeurd :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Tsja dat was ook het doel van het topic ;).
ik zet hem wel netjes op -1 , maar dat lijkt hier niet te werken.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 17:04

Roytoch

Nietes

Wow, vast niet de bedoeling wat ik nu doe, maar hallelujah dat er melding van is gemaakt. Het gaat nergens meer over, het is gewoon erg geworden met de OSX/windows clash door dit soort users. Heb er zelfs een blogpost aan moeten wijden, nou dan is het menens hoor! ;)

Ik heb alleen ernstig het idee dat de betreffende user helemaal niet zo serieus is. Ik snap er vast weinig van maar volgens mij is juist de lol om keihard de fanboy te spelen, niet te zijn. Niet echt relevant alleen, de sfeer blijft onmogelijk, of het nou serieus is of niet.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hmm het wordt nu wel erg inderdaad. :/

Bedankt voor het melden, we gaan dit oppakken :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Dit topic is gesloten.