Ik heb een probleempje met de CKEditor, bij het bouwen van een nieuw CMS.
Het zit als volgt: de gebruiker voert een tekst in in de CKEditor en klik op de button 'Opslaan'. Een javascript-functie wordt aangeroepen:
Er staan meedere editors op 1 pagina, vandaar dat de CKEditors allemaal een apart id dienen te krijgen ('tekst'+ id van het item).
Wat dus lukt op regel 3 is het genereren van de tekst die 'uitgevoerd' moet worden maar het lukt me op geen enkele manier om het ook daadwerkelijk uit te laten voeren!
Iemand een idee?
Het zit als volgt: de gebruiker voert een tekst in in de CKEditor en klik op de button 'Opslaan'. Een javascript-functie wordt aangeroepen:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| function submit(tabel,id){ var naam = 'tekst' + id; var tekst = 'CKEDITOR.instances.' + naam + 'getData(naam);'; var tekst2 = tekst; $.ajax({ url: 'models/wijzig.php?submit=true', type: 'POST', data: 'id=' + id + '&tekst=' + tekst2 + '&tabel=' + tabel, success: function(result) { var meldingdiv = '.melding' + id; var meldingstekstdiv = '.meldingstekst' + id; $(meldingdiv).slideUp(function(){ $(meldingdiv).removeClass('mislukt').slideDown(); $(meldingdiv).removeClass('geslaagd').slideDown(); $(meldingdiv).removeClass('info').slideDown(); $(meldingdiv).removeClass('waarschuwing').slideDown(); $(meldingstekstdiv).empty(); $(meldingstekstdiv).append('Succesvol opgeslagen!'); $(meldingdiv).addClass('geslaagd').slideDown(); }); } }); return false; } |
Er staan meedere editors op 1 pagina, vandaar dat de CKEditors allemaal een apart id dienen te krijgen ('tekst'+ id van het item).
Wat dus lukt op regel 3 is het genereren van de tekst die 'uitgevoerd' moet worden maar het lukt me op geen enkele manier om het ook daadwerkelijk uit te laten voeren!
Iemand een idee?