Om mijn Bubba Two weer ff helemaal schoon te maken, iets te veel mee gespeeld naar mijn zin, geprobeerd om een bootdisk (usb) aan te maken volgens de methode uit de handleiding.
Dat werkte niet, ook niet met andere usb-sticks hier in huis, zelfs nog een usb-stick van een vriend voor dit doel opgeofferd, mocht ook niet baten.....
Zelfs alle disk eerst onder Linux voorzien van een partition table, maar ook dat hielp dus niet....
En inmiddels was de harde schijf van de B2 ook niet meer bereikbaar geworden, dus toen maar een usb-stick besteld bij Excito.
Meerdere mensen hebben problemen gemeld met het booten vanaf een USB-stick.
Dus heb ik de volgende vragen:
Dat werkte niet, ook niet met andere usb-sticks hier in huis, zelfs nog een usb-stick van een vriend voor dit doel opgeofferd, mocht ook niet baten.....
Zelfs alle disk eerst onder Linux voorzien van een partition table, maar ook dat hielp dus niet....
En inmiddels was de harde schijf van de B2 ook niet meer bereikbaar geworden, dus toen maar een usb-stick besteld bij Excito.
Meerdere mensen hebben problemen gemeld met het booten vanaf een USB-stick.
Dus heb ik de volgende vragen:
- Kun je niet van iedere usb-stick booten?
- Waaraan kun je herkennen of een USB-stick bootable is? Of is het gewoon een kwestie van uitproberen?
- Wat is de beste methode om een bootable disk aan te maken?