Okay, zojuist een nieuwe (grote) LCD tv gekocht, de LE46B652 van Samsung. Naar mijn idee een mooie tv met veel opties en voor niet teveel geld.
Nu het ''probleem'' :
Mijn HTPC heeft geen videokaart met HDMI maar toch wil ik daarvan gebruik maken. Dus op zoek naar een nieuwe videokaart met AGP, nu is een videokaart met HDMI zo gevonden maar ik zoek er 1tje die ook het geluid doorstuurd. Nu had ik die ook gevonden namelijk de HIS HD 4670 1GB alleen kost die bijna 100 euro...
Na vele uren zoeken naar een alternatief vraag ik toch jullie advies.
Dus ik zoek een videokaart met minimaal de volgende eisen:
- AGP
- HDMI met geluid en beeld
- 40/60 euro
De HTPC waar deze in moet komen heeft de volgende specs.
AMD Athlon 64 3000+
2048 MB DDR SDRAM
Asus K8S-LA met een SiS 760GX chippie
C-Media CMI8738/C3DX geluidskaart
ATI Radeon 9250 videokaart
Windows 7
Dit alles word aangesloten op een Onkyo TX-SR507, nu weet ik dat de geluidskaart ook s/pdif heeft maar toch wil ik graag het geluid over HDMI omdat windows 7 beetje problemen heeft met deze geluidskaart.
Nu het ''probleem'' :
Mijn HTPC heeft geen videokaart met HDMI maar toch wil ik daarvan gebruik maken. Dus op zoek naar een nieuwe videokaart met AGP, nu is een videokaart met HDMI zo gevonden maar ik zoek er 1tje die ook het geluid doorstuurd. Nu had ik die ook gevonden namelijk de HIS HD 4670 1GB alleen kost die bijna 100 euro...
Na vele uren zoeken naar een alternatief vraag ik toch jullie advies.
Dus ik zoek een videokaart met minimaal de volgende eisen:
- AGP
- HDMI met geluid en beeld
- 40/60 euro
De HTPC waar deze in moet komen heeft de volgende specs.
AMD Athlon 64 3000+
2048 MB DDR SDRAM
Asus K8S-LA met een SiS 760GX chippie
C-Media CMI8738/C3DX geluidskaart
ATI Radeon 9250 videokaart
Windows 7
Dit alles word aangesloten op een Onkyo TX-SR507, nu weet ik dat de geluidskaart ook s/pdif heeft maar toch wil ik graag het geluid over HDMI omdat windows 7 beetje problemen heeft met deze geluidskaart.