Ik wil een laptop met alleen een dsub-uitgang op een hdmi tv aansluiten. Dit is een tijdelijke situatie, dus wil er niet te veel geld aan uitgeven. De directe oplossing zou zijn een dsub-male->HDMI-male connector. Deze lijken niet te bestaan, je komt dan op dit soort apparaatjes: http://www.allekabels.nl/display.php?cat=1689
Het lijkt erop dat dit niet simpelweg met weerstanden/kabels te doen is, maar ik hoop van wel natuurlijk.
Ik heb namelijk nog een kabel dsub-male->dsub-male liggen en ook een koppelstukje dsub-female->dvi male.
Twee vragen:
Het lijkt erop dat dit niet simpelweg met weerstanden/kabels te doen is, maar ik hoop van wel natuurlijk.
Ik heb namelijk nog een kabel dsub-male->dsub-male liggen en ook een koppelstukje dsub-female->dvi male.
Twee vragen:
- Werkt zo'n koppelstukje dsub-female->dvi-male twee kanten op? Ik heb hem namelijk bij een videokaart gekregen; hij is dus eigenlijk bedoeld als DVI-male->dsub female.
- Kan ik hier nou gewoon WEER een koppelstukje dvi-female->hdmi-male achterzetten en deze in de tv stoppen? M.a.w.: heb ik een werkende oplossing wanneer ik een dvi-female->hdmi-male koppelstukje koop?
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs