Ik zit met het volgende. Ik heb een HP G4050 dia scanner. Van de een op de andere dag deed de HP software gek, je kunt maximaal 16 dia's tegelijk inscannen en dat ging altijd goed, maar nu zitten er telkens 1 of meer zwarten tussen. Die worden dus gewoon niet goed gescand. Het maakt niet uit welke dia of waar die ligt, dus daar is geen pijl op te trekken. HP gebeld, deze zeiden dat het aan de software lag. Software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd vanaf de hp site, maar zonder enig resultaat. Nu heb ik VueScan geprobeerd, leuk programma, alleen heb je hier maar 1 selectie kadertje per dia, dus je kunt maar 1 dia tegelijk doen. Bij de HP software deed die eerst een preview-scan en dan ging die automatisch de selectie kadertjes om de foto heen doen.
Heb zelf vista, maar heb het ook al op een schone pc met XP geprobeerd dus daar ligt het ook niet aan.
Kent iemand dit probleem of weet iemand een goed alternatief programma? Ben een beetje ten einde raad namelijk.
Heb zelf vista, maar heb het ook al op een schone pc met XP geprobeerd dus daar ligt het ook niet aan.
Kent iemand dit probleem of weet iemand een goed alternatief programma? Ben een beetje ten einde raad namelijk.