Zit even met een vraag:
Ik heb in Januari 2009 een belasting teruggaven aangevraagd
Dit verzoek is afgewezen ( Oktober 2009)(zonder opgaaf van redenen)
Ben hier in verweer gegaan met de vraag waarom ze me hebben afgewezen?
Krijg ik van de week weer een brief dat ze me verweer in behandeling gaan nemen , maar ik moet even de bewijs lasten opsturen naar hun ....
Dit vind ik wel wat vreemd omdat ik in mijn verweer vraag aan HUN waarom ze me hebben afgewezen.
En nu moet ik in eens met bewijzen komen dat k er wel recht op heb, vreemd dit doe je niet op deze manier
Eerst iets afwijzen en dan na het verweer pas vragen om bewijs dat ik iets heb aangevraagd , dit zou voor af moeten gebeuren in mijn ogen.
Terwijl ik duidelijk in mijn verweer stond dat ik van hun wil weten waarom ze me hebben afgewezen.
Wat zou ik nu het beste kunnen doen ?
Het gaat hier om terug gaven om medische redenen
Ik heb in Januari 2009 een belasting teruggaven aangevraagd
Dit verzoek is afgewezen ( Oktober 2009)(zonder opgaaf van redenen)
Ben hier in verweer gegaan met de vraag waarom ze me hebben afgewezen?
Krijg ik van de week weer een brief dat ze me verweer in behandeling gaan nemen , maar ik moet even de bewijs lasten opsturen naar hun ....
Dit vind ik wel wat vreemd omdat ik in mijn verweer vraag aan HUN waarom ze me hebben afgewezen.
En nu moet ik in eens met bewijzen komen dat k er wel recht op heb, vreemd dit doe je niet op deze manier
Eerst iets afwijzen en dan na het verweer pas vragen om bewijs dat ik iets heb aangevraagd , dit zou voor af moeten gebeuren in mijn ogen.
Terwijl ik duidelijk in mijn verweer stond dat ik van hun wil weten waarom ze me hebben afgewezen.
Wat zou ik nu het beste kunnen doen ?
Het gaat hier om terug gaven om medische redenen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB