Toon posts:

[google calendar] meerdere afspraken tegelijk verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gisten had ik mijn huidige rooster geïmporteerd, vandaag is het echter weer veranderd 8)7
hoe zorg ik ervoor dat ik een boel afspraken verwijder, zonder de hele agenda in de prullenbak te gooien?

een voor een verwijderen duurt de lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Als ik mijn agenda in Thunderbird laad (Lightning agenda addon), dan kan ik met ctrl meerdere afspraken tegelijk selecteren en met delete weggooien. Hetzelfde zou moeten kunnen met de standalone agenda van Mozilla: Sunbird

Hoe je in Google calendar zelf meerdere dingen kunt selecteren heb ik nog niet ontdekt. Misschien kan het gewoon niet? :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik dan maar de hele boel in de prullenmand moet gooien....

google weet ook niets, lekker dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 14:39
Ik weet niet welk OS je gebruikt, maar je kunt je Google Calender toch gewoon linken aan Outlook en dan met CTRL meerdere items verwijderen? En onder Mac OS X hetzelfde in iCal.

• Plantje1978
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 14:57
Ik weet dat dit super oud is, maar toch...
Ik ben in Outlook geabonneerd op mijn Google calendar. Maar als ik daar meerdere afspraken verwijder en dan synchroniseer blijken de afspraken niet in de Google calendar verwijderd en komen ze weer gewoon terug.