Toon posts:

Home cinema set of losse componenten

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een leuke audio set. Nu heb ik eens rond zitten kijken en heb van zowel hifi-sets als van homecinemasets leuke dingen gezien.

Ik vraag me even af of ik nu beter voor een home cinema set of voor losse componenten moet kiezen. Mijn budget is bepert tot € 1000 maar ik wil wel zo goed mogelijk geluid.....uiteraard.

Heeft iemand tips?

Alvast bedankt.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-02 21:39

DarkSide

theres no place like ::1

€1000,- is een net bedrag. Waar je best leuk spul voor kunt kopen. Maar belangrijk is of dat incl speakers is of niet. Los is (in priniciepe) altijd beter dan die setjes. Maar dat ligt er ook aan wat je zelf er van verwacht.
Als je naar zo'n set geluisterd hebt, en JIJ bent tevreden. Doe dat dan gerust. Dat kan je een hoop centen besparen.
Wil je los ligt het er aan hoeveel je wilt kopen. Is dat alleen de versterker, of moet daar ook een DVD/bluray bi etc.. En zoals vermeld moet je ook nog speakers kopen? Dan is €1000,- al krap nl.
Dan kan je het beste beginnen met een aardige versterker en bv 2 stereo speakes. En er later speakers bij kopen.
Maar ga eerst een luisteren en kijk bv ook naar de verschillende topics hier op tweakers.
Deze vraag word regelmatig gesteld. En je zult eerst zelf e.e.a moeten uitzoeken en dan wat gerichter vragen.

suc6 met je zoektocht.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 12:00

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Je hebt ook instapsets van een A/V-reciever + bluray-speler + subwoofer/surround luidsprekerset voor ruim onder de 1000 euro. Het fijne daarvan is dat je later één van de componenten kunt vervangen. Bijvoorbeeld de center-speaker, of de front-speakers. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:16

FeaR

In GoT we trust

Hallo Asschips en welkom op GoT :W

Helaas werkt het op GoT niet zo...
Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Op zich is je vraag best interessant als het gaat om wat te kopen aangezien je budget redelijk ruim is en je dus wat meer keuze hebt. Alleen zou dit topic meer kansen hebben als je zelf aan zou geven naar welke losse componenten je al gekeken hebt en welke kant-en-klare sets in dit budget vallen. Want op deze manier is en blijft het een wat-moet-ik-kopen-topic.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.