Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bluetooth Windows 7

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

• kevinr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-04-2020
hallo,

Ik heb een probleempje,
Ik heb hier een computer met een bluetooth dongle(die geïnstalleerd is met drivers en al).
Deze wordt ook prima gedetecteerd door Windows 7( ik heb windows 7 ultimate 64 bit. geïnstalleerd 8) ).
Nou is mijn probleem, ik heb een bluetooth headset die wil ik toevoegen aan mijn apparaten. Maar zodra ik ga zoeken naar mijn headset vind hij niets. Het rare is dat als ik een programma(bluesoleil) gebruik kan ik wel verbinden alleen dan kan ik mijn headset nog steeds niet gebruiken voor het luisteren van muziek enz. .
Ook een pikant detail is dat ik op mijn laptop de 32 bit vesie heb geïnstalleerd, en die deed het eerst wel(dus me headset werkte). Maar na een reboot deed deze het ook niet meer. :'(

weet iemand hoe dit op te lossen is?

Groet,

KevinR :*)

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Waarschijnlijk zit er een hardware bug in de software.
je kan 2e dingen doen (heb ik gedaan met mijn bleutooth) software deinstalleren en dan weer opnieuw installeren.
Bluetooth dongle in je computer steken ZONDER de software installeren en gebruik gewoon de software die windows 7 biedt.

Johann Sebastian Bach

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23

TheVMaster

Moderator WOS
Wanneer een een topic start op GoT verwachten we een aantal zaken van je. Dit is in het kort dat je eerst zelf goed zoekt en zaken uitprobeerd en in het topic vermeld wat je gevonden hebt en en geprobeerd hebt. Dit kun je allemaal vinden in Het algemeen beleid.

Misschien dat je de voorwaarden eerst even kunt doorlezen voordat je een (nieuw) topic start. Omdat deze niet aan onze voorwaarden voldoet gaat hij op slot.

Dit topic is gesloten.