Cyclocross schijnt een moderne term te zijn voor veldrijden. Gisteren hield men een wedstrijd op het Floriade terrein in de Haarlemmermeer, waarschijnlijk beter bekend van Mysteryland. Ik hoopte op meer modder maar helaas. Weer was mistig en erg grijs wat het niet makkelijk maakt om er nog enige kleur in te krijgen.
#1: Gewaagde inhaal actie:

#2: Poging tot pannen:

#3: Junioren bij de finish:

#4: closeup

#5: fotograaf in actie. Deze is eigenlijk net niet scherp genoeg naar m'n zin maar ik vind de fotograaf erbij toch erg leuk.

#6: De prijsuitreiking. Die man met de microfoon bleef maar voor die witte paal staan helaas.

#7: Lekker apart shot, waarom die winnaar naar z'n bos bloemen staarde snap ik niet.

Foto's met D300 en 70-300 of 18-105. Ik heb trouwens de indruk dat de VR stand op de 18-105 iets raars doet met pannen maar ik ben er nog niet helemaal uit wat.
#1: Gewaagde inhaal actie:

#2: Poging tot pannen:

#3: Junioren bij de finish:

#4: closeup

#5: fotograaf in actie. Deze is eigenlijk net niet scherp genoeg naar m'n zin maar ik vind de fotograaf erbij toch erg leuk.

#6: De prijsuitreiking. Die man met de microfoon bleef maar voor die witte paal staan helaas.

#7: Lekker apart shot, waarom die winnaar naar z'n bos bloemen staarde snap ik niet.

Foto's met D300 en 70-300 of 18-105. Ik heb trouwens de indruk dat de VR stand op de 18-105 iets raars doet met pannen maar ik ben er nog niet helemaal uit wat.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++