Faust

Pagina: 1
Acties:
  • 887 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Vanwege de geweldige bijdragen van deze user (http://tweakers.net/searc...Sortering=Datum&x=12&y=14) wil ik verzoeken dat hij of zij een ban krijg om te reageren. Ik zie namelijk dat meerdere tweakers zich aan hem/haar ergeren en dan ook -1 krijgen terwijl hij/zij de aanstichter er van is....
Ik denk zelf dat hij niks toevoegt aan de FP.

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:43
Lees voor de grap eens de laatste 8 reacties op de flash bug. Op twee na allemaal -1 gemod en de enige die op 1 staat is ook al niet veel soeps (baseline: hij heeft geen Firefox, dus hij ziet de browser nooit crashen -whooptiedoo-), evenals een andere die op 0 is gemod (waarin hij blijk geeft de Nederlandse taal niet te beheersen, 'firefox crashed hier wel niet' is namelijk gewoon correct Nederlands en betekent hetzelfde als 'Firefox crasht hier dan wel niet').

Ik sluit me aan bij SRich, hij voegt weinig toe, afgezien van een hoop trolls en flamebaits.

Hmm, die ene thread schetst wel een beetje een eenzijdig beeld. Hij heeft ook wel goede reacties, zoals: Faust in 'nieuws: Android-smartphone Xperia X10 ondersteunt tethering'

[ Voor 40% gewijzigd door Jaap-Jan op 08-02-2010 00:49 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

SRich schreef op maandag 08 februari 2010 @ 00:21:
Ik zie namelijk dat meerdere tweakers zich aan hem/haar ergeren en dan ook -1 krijgen terwijl hij/zij de aanstichter er van is....
"Maar hij begon papa" is natuurlijk geen excuus voor trollen.

Behalve Faust gaan er een aantal mensen bij dat artikel behoorlijk de fout in qua flamen, trollen en ander ongewenst gedrag. Hoe een nieuwsartikel over een bug in flash uitmondt in een flamewar over Apple is me een raadsel, maar mensen zouden beter moeten weten.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

MueR schreef op maandag 08 februari 2010 @ 01:58:
[...]

Behalve Faust gaan er een aantal mensen bij dat artikel behoorlijk de fout in qua flamen, trollen en ander ongewenst gedrag.
Even helemaal losstaand van dit feit (want je hebt zeker gelijk, Faust is niet de enige die zich hieraan schuldig maakt in dit nieuwsitem), is Faust iemand die vaak (zeg maar gerust: heel vaak) zit te schoppen en rellen op de FP, heel veel mensen zijn dit toch wel goed zat, wat resulteert in ferme reacties terug op Faust (vaak ook op de FP). Wellicht is dit stukje vrolijke tekst al eens gelezen door iemand van de crew, maar toch:
Ze willen mij bannen,
Ik laat mij niet kennen."
Hij kijkt tevreden, zijn blik gevuld met vertrouwen,
"Dit zijn de ogen welke Microsoft haar ondergang zullen aanschouwen."
Zijn handen wassend in onschuld, treft hem geen enkele blaam,
Hij die nooit meer weggaat, dokter Faust is zijn naam
Dit staat onder zijn profiel en lijkt me toch wel veelzeggend. Hij heeft duidelijk moeite met elke vorm van autoriteit.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

faust moet blijven, ik moet altijd lachen om hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:43
Faust moet weg, ik kan zijn reacties niet aanzien. ;)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus om dat iemand , zijn mening geeft op een wat sarcastische manier , en af en toe toch wel een kern van realiteit in zit moet die maar gebanned worden ?

iets met vrijheids van menings uiting ;)

als jij je aan iemand ergert is geen reden om iemand te bannen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
MueR schreef op maandag 08 februari 2010 @ 01:58:
[...]

"Maar hij begon papa" is natuurlijk geen excuus voor trollen.

Behalve Faust gaan er een aantal mensen bij dat artikel behoorlijk de fout in qua flamen, trollen en ander ongewenst gedrag. Hoe een nieuwsartikel over een bug in flash uitmondt in een flamewar over Apple is me een raadsel, maar mensen zouden beter moeten weten.
Onzin, als je een probleem wilt verhelpen (mensen die allemaal fout gaan Quoten/Flamen) moet je toch echt de bron weghalen ;) En dat is in dit geval maar een iemand ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:54

botoo

💀 too old to die young

Het is niet aan ons als users om iemand aan te dragen voor een ban (hoe begrijpelijk dat ook is). Je mag van mij aannemen dat de crew de 'stoorzenders' echt wel in de gaten heeft maar bannen is iets wat niet gauw en ook niet graag gedaan word. Eventuele bijsturing/waarschuwingen worden ook niet openbaar gemaakt dus we weten ook niet wat er gebeurd achter de schermen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Faust houdt zoals gezegd van schoppen. Ja hij scoort ongelooflijk veel -1's maar er zitten toch hier en daar ook wel wat goede 0 en +1 reacties tussen. Hij is echt wel in the picture bij de crew, maar op dit moment vind ik zijn gedrag zeker geen ban verantwoorden.

Wat we er verder aan doen is inderdaad een interne kwestie :) In elk geval bedankt voor de tip.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.